sobota, 6 września 2014

Pastele i piórka My Secret


Nieubłagalnie nadchodzi jesień, a na moich paznokciach wciąż lato :) Lato w postaci lakierów z letniej kolekcji My Secret. To pastelowe lakiery bazowe i ozdobne topy z tzw. piórkami.



184 SEA WAVE
 
To intensywny błękit, który delikatnie opalizuje. Zwłaszcza w buteleczce widać metaliczny shimmer.

183 SEA SHELL

Pastelowy, brzoskwiniowy lakier o wysokim połysku.

185 FEATHER B&W

Przezroczysty lakier z piórkami w odcieniach czerni i bieli. Piórka to w rzeczywistości małe, cienkie paseczki. Są dobrze widoczne zarówno na ciemnych jak i na jasnych lakierach.

186 FEATHER COLOR

Przezroczysty lakier z piórkami. Mają one pastelowe odcienie błękitu i różu. Najlepiej sprawdzają się nakładane na ciemne lakiery.



Z piórkami polubiłam się bardziej niż z brokatem. Szeroki pędzelek chwyta sporą ich ilość i równomiernie rozprowadza je na płytce paznokcia. Piórka nie trzymają się kurczowo włosia pędzelka i płynnie z niego schodzą. Już jedno pociągnięcie dostarcza dużej ilości tej ozdoby. Ja zazwyczaj maluję nimi dwukrotnie.





33 komentarze:

  1. mam piorka z essence i strasznie mi sie nie podoba efekt ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki lakier z takim efektem tylko, że z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mnie interesują te lakiery, bo dosyć często pojawiają się na blogach innych dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te pióreczka, jakoś nie widziałam tego wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądają te paznokcie;))

    OdpowiedzUsuń
  6. już dawno nie kupowałam żadnych lakierów do paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również nie przekuje ten piórkowy wzór, ale pastelowa brzoskwinia jest przepiękna!
    No i piękne pazurki : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej mi się podoba ten pomarańczowy ;) Ogólnie ten drugi też ma ciekawy odcień.

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o takich lakierach, dodatkach do paznokci, całkiem fajnie wyglądają :)/ jeśli masz ochotę zapraszam do wzięcia udziału w konkursie http://nad-przepascia.blogspot.com/2014/08/31082014-something-for-you.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mi się podobają, ale nie mam w pobliżu Natury. Masz wspaniałe paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piórka mnie nie urzekły,ale lakiery śliczne 😊 ma Sea Shell i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne lakiery. Lato na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie razem wyglądają genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory lakierów podobają mi się bardzo, ale te piórka są już nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne lakiery :) Podoba mi się ten efekt piórek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woooow, jaka długość xD jak z tym żyć?:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie dłuuugie :) Ja bym nie potrafiła nimi nic robic, pewnie bym połamała od razu ;p a kolor niebieski z czarnym wygląda extra !

    OdpowiedzUsuń
  18. te piórka wyglądaja okropnie, nie podoba mi się wogóle ten efekt :-/ ale niebieski lakier jest cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. mi jakoś te piórka nie przypadły do gustu (tez je kiedys miałam ) ale kolory bazowe swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne paznokcie i fajny efekt :)

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne lakiery, efekt jest powalający :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolorki tych lakierów, niebieski wpadł mi w oko i w połączeniu wyszedł bardzo fajne efekt :)

    OdpowiedzUsuń