piątek, 26 września 2014

Konturówka do oczu Sensique



Info producenta: Konturówki do oczu z witaminą E i filtrem UV. Miękkie. delikatne i trwałe. 

Waga: 1,2 g

Cena: 4,99 zł



Moja konturówka nr 123 posiada dość głęboki, granatowy kolor. Mamy  tu do czynienia ze standardową drewnianą kredką z plastikową skuwką. Długość samej konturówki to około 11 cm. Miękki rysik maluje już po delikatnym przyłożeniu. Łatwo regulować nią  grubość rysowanej kreski. Dobrze się rozciera, więc sprawdza się pod cieniami.



33 komentarze:

  1. Fajny ma kolorek ;)
    ja mam dość mało kredek w swej kolekcji, wypadałoby to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek, ale do mnie na pewno by nie pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam tylko miękkich kredek,tej nie znam, a hitem dla mnie jest kredka z Bell wykręcana😊

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor ;) lubię też miękkie kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam z tej firmy kredki :) ale kolor super ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś byłam maniaczką kredek ale na szczęście mi to przeszlo, śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za komentarz ;)
    Lubię granatowy kolor!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor kredki, taki stonowany;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aleeee masz długie paznokcie:) Naturalne?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kredke o bardzo podobnym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kredki u siebie lubię tylko czarne. bardziej od głównego bohatera wpisu zaintrygował mnie oryginalny kolor na Twoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta konturówka akurat jest w moim ulubionym kolorze znaczy prawie ubóstwiam większość odcieni niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam z tej firmy podwójną biała i czarna, jest super, tylko najgorsze w niej to temperowanie, prze to ze ejst taka miękka, jest to bardzo trudne do zrobienia..

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolorek i lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się ciekawa, nigdy nie zwracam uwagi na kosmetyki z tej firmy, ale widzę że to błąd. Zraziłam się do niej przez ''babciny'' zapach jednej ze szminek ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji używać nic z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli chodzi o tę markę, uwielbiam ich podkłady i pudry, bo świetnie kryją, ale kredek jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń