środa, 17 września 2014

Dzień Chłopaka z Chocolissimo

Dzień Chłopaka już za niecałe 2 tygodnie. Macie już upatrzone prezenty? Może coś słodkiego? Zwykłe czekoladki wydają się dość banalne. Chocolissimo.pl wyszło na przeciw oczekiwaniom klientów i przygotowało wyjątkową, oryginalną kolekcję czekoladowych słodkości na Dzień Chłopaka. Każdy może podarować teraz moc czekoladowej radości w zaskakującym stylu :) Zobaczcie najciekawsze propozycje:


Czekoladowy smartfon































I jak Wam podobają się takie oryginalne czekoladki?

16 komentarzy:

  1. widziałam to już kiedyś, szkoda że mój luby nie przepada za czekoladą, bo chętnie coś bym z tego zakupiła:<

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie c:
    http://www.sohunex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, fajny patent, ale już swojemu kupiłam koszulki na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam w planach zamówić mojemu Marcinowi czekoladową butelkę piwa, ale znalazłam prezent, który mu jednak lepiej posłuży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mi się ich projekty podobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na walentynki wyslalam chlopakami wlasnie z chocolissmo czekoladki ;)) dalej nie zjadlam napisu :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem teraz w pracy i chetnie bym wsunela pare takich fajnych czekoladek!
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyw ze smartfonem fajny, gorzej jak się pomyli i roztopi sie w kieszeni :P

    OdpowiedzUsuń