czwartek, 25 września 2014

Delikatny żel pod prysznic tołpa: botanic, białe kwiaty


Info producenta: Botaniczny żel pod prysznic ma aksamitną konsystencję i subtelny zapach. Delikatnie oczyszcza ciało, nawilża i odświeża.. Przywraca komfort i łagodzi podrażnienia.. Zawiera przyjazne dla skóry środki myjące, dzięki czemu łagodnie się pieni.


Botaniczne składniki: róża stulistna, jaśmin, stokrotka, pszenica.

W składzie 0 % alergenów, sztucznych barwików, SLS-u, PEG-ów, silikonów, parabenów i donorów formaldehydu.


Opakowanie: Jak na żel dość nietypowe. Niewielka okrągła buteleczka o okrągłym przekroju. Z zamknięciem typu PRESS. Nie jest przezroczysta.


Pojemność: 200 ml

Barwa: przezroczysta



Zapach: Białe kwiaty w nazwie budziły na początku moje obawy. Nie jestem fanką kwiatowych aromatów, a już zwłaszcza jaśmin jest dla mnie szczególnie duszący. Okazało się jednak, że zapach żelu jest bardzo przyjemny – kremowy, a zarazem rześki. Nie dusi i nie drażni.

Konsystencja: Jest trochę rzadszy od większości żelów.

Wydajność: Zdecydowanie duża. Buteleczka niepozorna, a wystarczyło mi go na 2 miesiące codziennego mycia.

Moje wrażenia: Jestem na tak !!! Wywarł na mnie jak najlepsze wrażenie. Ładnie, delikatnie się pieni. Nie wytwarza ogromnych ilości piany. Dobrze oczyszcza i nie wysusza skóry. Sprawia, że  jest ona  zupełnie inna w dotyku – nawilżona i bardziej miękka. Czuć to już w trakcie kąpieli. Pozostawia ciało rześkie i przyjemnie pachnące. Zapach długo utrzymuje się na skórze. Mam ochotę kupić drugą butelkę :)

22 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze żadnych kosmetyków tej marki, ale moja wyobraźnia rozbudzona dobrymi opiniami na blogach przemawia za zakupem i wypróbowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się skuszę kiedyś na ten produkt :) Ogólnie sama firma jest godna polecenia! :)

    Zachęcam do odwiedzenia mojego bloga, to moje początki... ale mam nadzieję, że jednak czymś Cię zainteresuję. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi podobają się Twoje muszelki!

    OdpowiedzUsuń
  5. testowanie Tołpy jeszcze nie było mi dane..

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Tołpę, a szczególnie serię białe kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana zapraszam Cię na moją nową stronę i zapisanie się do Newslettera:) Link u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie spotkałam takiego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ogólnie lubię kosmetyki tej firmy i nie jestem zdziwiona, że i ten jest fajny :)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zdecydowanie lubię kwiatowe zapachy, także myślę , że bym się z nim polubiła, tak samo jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa recenzja, lubię naturalne produkty

    OdpowiedzUsuń
  12. i znowu kosmetyki zamiast stylizacji ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie lubię intensywnych kwiatowych aromatów, więc dobrze, że ten jest przyjemny :) moim zdaniem najważnieijsze w żelach do mycia ciała jest właśnie to, by nie wysuszały ciała :) świetnie, że ten się sprawdził :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kosmetyki firmy Tołpa :) Miałam już balsamy, szampony i nigdy mnie nie zawiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę go wypróbować, skoro tak zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam produktow tej marki ale chetnie siegne po ten zel :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam z tej serii micelka i na pewno wrócę do niego ponownie, świetnie się sprawdził :)
    Żel warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tołpy miałam bardzo mało kosmetyków, żeli nie miałam w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń