piątek, 29 sierpnia 2014

Żel do golenia Gillette Satin Care


Żel do golenia Gillette Satin Care Pure & Delicate

Info producenta: Przebadany dermatologicznie żel do golenia Satin Care® Pure & Delicate został stworzony z myślą o wrażliwej skórze. Jego formuła bez zapachu i barwników pomaga zmniejszyć ryzyko podrażnienia skóry, po każdym goleniu skóra będzie miękka i gładka niczym satyna.



 Cena: ok. 17 zł

Pojemność: 200 ml



Moje wrażenia: Żel znajduje się w metalowym opakowaniu, przypominającym dezodorant, z którego pod ciśnieniem wydostaje się produkt.  Nie ma zapachu i jest bezbarwny (brak aromatów i barwnika sprawia, że nigdy nie podrażnia skóry). Podczas rozsmarowywania na skórze bezbarwny żel,  zmienia się w gęsty, a zarazem puszysty biały krem. Wydajność jest duża – porcja żelu wielkości orzecha laskowego wystarczy by utworzyć grubą, kremową warstwę na całej łydce. Żel świetnie współpracuje z maszynką, która gładko ślizga się po skórze, nie obcierając jej i nie tworząc zacięć. Golenie jest dużo dokładniejsze, bo dokładnie widać, gdzie nie zgarnęliśmy jeszcze żelu. Żel Satin Care w połączeniu z maszynką Gillette Venus Pro Skin stanowi duet idealny dla nieskazitelnie gładkich nóg –  po ich pierwszym wspólnym użyciu miałam wrażenie, że moje nogi jeszcze nigdy nie były tak satynowo gładkie. 



.

Żel dostałam na sesji Kobiety Sukcesu Gillette Venus Pro Skin :)



25 komentarzy:

  1. ja używam z Joanny, ale może następny kupię własnie ten;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o łał gratuluję sesji :) ja używałam innego żelu tej marki :) takiego różowego hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję sesji!
    Nie raz już się zastanawiałam czy ten żel wart jest swojej ceny, trzeba wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. tego nie miałam, ale warto wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli ten żel polecasz to muszę go kupić, na pewno będzie dobry ;)
    Pozdrawiam, Kinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię ten żel, ale kupuję go tylko na promocjach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawy,obecnie kończy mi się mój i zaopatrzę się w ten:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja go miałam i jest zdecydowanie moim ulubionym! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja rzadko kiedy używam żeli do golenia, ale chyba się na ten skuszę ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja używam z Isany, ale ten mi już ktos polecał, musze spróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę spróbować czy faktycznie jest taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za komentarz ;)
    Nigdy nie używałam takiego żelu... ciekawa jestem czy fajny :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie używałam tego typu produktów, chyba się skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam tego produktu szczerze mówiac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę o nim pamiętać, może kiedyś go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Raczej nie używam takich pianek ale może pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że mam z Isany ale nadal boje się wypróbować na nogach. Z jedno razówka mam złe wspomnienia podrażnień, jednak jak się sprawdzi to pewnie tą zakupię następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  19. dosyć późno prezentujesz ten żel, patrząc w archiwum bloga to sesja, na której go dostałaś była 2 lata temu :-/ ale żel jak najbardziej polecam, bo jest fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za różnica kiedy go prezentuję? Ważne by był aktualnie w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń