wtorek, 12 sierpnia 2014

Sensique Total Look


Kolorowy makijaż na lato z wykorzystaniem cieni z serii Sensique Velvet Touch. Kontur makijażu oka (tuż nad załamaniem powieki i zewnętrznym kąciku) zaznaczyłam zgaszonym fioletem. W wewnętrznym kąciku nałożyłam jasnoróżowy cień. Większość ruchomej powieki wypełniłam pomarańczowym cieniem, a zewnętrzny kącik intensywnym fioletem. Dolną powiekę podkreśliłam jasnym, morskim cieniem. A na ustach błyszczyk w ulubionym odcieniu fuksji.









Do wykonania makijażu użyłam:
  • podkład matujący Matt&Finish Sensique nr 202
  • puder matujący Sensique nr 02
  • korektor 2w1 Sensique
  • mapka brązująca Sensique nr 106
  • tusz do rzęs XXl volume Sensique
  • Total Care Mascara Sensique 
  • błyszczyk do ust Sensique Trendy Lipgloss nr 130
  • cienie do oczu Sensique Velvet Touch Eyeshadow  nr154,150,156, 153, 151, 147



49 komentarzy:

  1. ja uwielbiam cienie Sensique - chociaż wszystkie, jakie mam to matowe "nude'y".
    ale ich miękkość i trwałość od dawna mnie zachwyca :)

    makijaż jest świetny, Aldonko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym się nie zdecydowała na tak kolorowy makijaż, ale Tobie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kolorowy makijaż :) Bardzo ładnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niewiarygodna wręcz intensywność barw. Nie spodziewałybyśmy się tego po cieniach tej firmy, ale jesteśmy pod dużym wrażeniem.
    Bardzo Ci ładnie w takiej feerii barw :))
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjny makijaż- wszystko połączone jest w spójną całość! :)) Aż wzroku nie można oderwać od Twoich zdjęć- bosko Kochana! ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wygląda, tak magicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boskie są te Twoje połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki piękny pozytywny makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no! Ty to jesteś niesamowita! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i kolorowy makijaż. Ciekawie połączone kolory i naprawdę świetnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny makijaż! Nie używam cieni dlatego zawsze z przyjemnością oglądam takie makijaże. Kolory na lato> Zdecydowanie tak!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy i świeży. Ja rzadko używam cieni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle intensywnie kolorowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj jak ja lubię kolor na oczach, u mnie tylko wiecznie - beże i szarości - do znudzenia...

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny makeup :)
    Wszystko tak ładnie do siebie pasuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się napatrzeć na te piękne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest świetny! uwielbiam mocne kolory i akcenty na oczach, trafiłaś idealnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fuksja idealnie do Ciebie pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż - co tu dużo gada. Zdolnościach z ciebie i już :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja niestety nie widzę siebie w takich kolorach, preferuję głównie brązy, coś lekko pozłacanego ... aleeee podoba mi się jak widzę u kogoś:) moze się jednak przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż bardzo wakacyjny i pasuje do Ciebie :)! Nie wiedziałam, że te cienie mogą wyglądać tak efektownie, ale lubię tę firmę za ich kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak rajski ptak :) Bardzo ładnie, choć ja bym na pewno w makijażu dla siebie nie użyła takich kolorów. Ale u kogoś bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorowa rewelacja! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam Cię, że potrafisz robić taki makijaż. Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny makijaż ;) kojarzy mi się z egzotyką, wakacjami i drinkami z palemką ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny makijaż :o
    nie każdy ma taki talent!
    http://czillen.blogspot.com/2014/08/geek.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się takie kolorowe makijaże, ale nie wiem czy miałabym odwagę w takim chodzić na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki cudowny makijaż, idealnie pasujący do Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny makijaż w soczystych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń