poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Sensique Total Look - fiolety



Kilka lat temu na jesienno- zimowych pokazach pojawił się trend inspirowany przerysowanym, dość krzykliwym makijażem kobiet ze wschodu. "Nowa ruska", bo tak nazywane były te makijaże, to połączenie fioletowych powiek z czerwonymi ustami. Dzisiaj wykorzystałam ten mix kolorystyczny w nieco lżejszej wersji.







Do wykonania makijażu użyłam:
  • podkład matujący Matt&Finish Sensique nr 202
  • puder matujący Sensique nr 02
  • korektor 2w1 Sensique
  • mapka brązująca Sensique nr 106
  • tusz do rzęs XXl volume Sensique
  • Total Care Mascara Sensique 
  • cienie do oczu Sensique Velvet Touch nr 151, 152, 153, 154
  • błyszczyk do ust Sensique Trendy Cololur nr 131



27 komentarzy:

  1. Genialne cienie. Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż oczu ;)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż, w fajnych odcieniach;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo świeży, delikatny makijaż i ciekawe połączenie z czerwonymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski jest!!!:)
    Zapraszam Cię na konkurs:):*

    OdpowiedzUsuń
  6. mam cienie z tej serii i niestety nie daja takiego efektu jak tu na zdjęciach nawet po użyciu specjalnej bazy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś spróbować z innym narzędziem aplikującym. U mnie w przypadku tych cieni sprawdzają się twardsze i dość sztywne pędzle. Nie używam żadnej bazy pod cienie, a mimo to wyglądają jak na zdjęciach.

      Usuń
  7. oczy przepiękne :)
    natomiast usta zbyt mocne do takich oczu

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemnie wygląda ten błyszczyk na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam fiolety i róże na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żywy dowód na to jak fiolety pięknie wybijają zielone tęczówki!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne połączenie makijażu z kolorem tęczówki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny makijaż! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki świetny makijaż *,*
    super że ty wpadłam, bo zakupiłam paletę cieni, która pokazałam na blogu i nie mam pomysłów na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam fiolet na oczach, ale z tą pomadką rzeczywiście kojarzy się z rosyjską przesadą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, bardzo lubię fiolety choć nie do końca mi w nich do twarzy. No może jak bardziej w róż wpadają. Chociaż taki zestaw myślę, że u mnie by ładnie wyglądał.

    OdpowiedzUsuń