niedziela, 17 sierpnia 2014

Sensique Total Look 2


Niebieskości goszczą na powiekach od kilku sezonów i dobrze się tam zadomowiły bo zostają tam również na nadchodzącą wielkimi krokami jesień. Mimo że moje zielone tęczówki "lubią"' inne kolory to czasem kuszę się na bardziej morskie odcienie.

Sam makijaż to żadna wielka filozofia. Zaczynam od obrysu granic makijażu chabrowym cieniem. Środek wypełniam lekko wpadającym w zieleń błękitem. Wewnętrzny kącik maluję liliowym cieniem, rozcierając go w kierunku pozostałych.






Do wykonania makijażu użyłam:
  • podkład matujący Matt&Finish Sensique nr 202
  • puder matujący Sensique nr 02
  • korektor 2w1 Sensique
  • mapka brązująca Sensique nr 106
  • tusz do rzęs XXl volume Sensique
  • Total Care Mascara Sensique 
  • cienie do oczu Sensique Velvet Touch nr 152, 147, 146, 148
  • pomadka do ust Sensique Volume & Shine nr 303 





W piątek zdobyłam moją czwartą okładkę na portalu FashionaWall :)


WYNIKI KONKURSU z Bibelotka:

Biżuterię wygrywa Pani Kamila Grzeszczeszyn. Gratuję! Czekam na kontakt przez 7 dni.



20 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :) A okładka wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory ! zarówno oczy jak i paznokcie wyglądają super:*

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tę linię pomadek - od lat!

    gratuluję okładki :)! zasłużona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje makijaże! Zawsze świetnie trafisz z kolorem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ;) ... do Twoich oczu ten kolor mi nie pasuje... on jest zimny a Twoje rysy twarzy są ciepłe, jestem pewna na 100% że w ciepłych kolorach wyglądasz dużo lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny błękit! Okładka super!

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/08/czerwona-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne odcienie cieni.Świetna okładka. Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym umieć wyczarować takie cuda na powiekach;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię łączyć niebieski z fioletowymi :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już ostatnio pisałam Ci, że potrafisz stworzyć cuda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż. Szkoda, że ja takich cudów nie mam z czego wyczarować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za komentarz ;)
    Te kolory są przepiękne! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję okładki, piękne zdjęcie :) Na powiekach bardzo ładne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń