poniedziałek, 4 sierpnia 2014

New In


Dzisiaj mały Haul zakupowy z ostatniego tygodnia. 

Sukienka - PRIMARK 

To wyprzedażowy łup. Materiał imitujący marmurkowy dżins. Zwężana w talii i rozszerzająca się ku dołowi. Krótki rękaw i kieszonka na piersi. Sukienka bardzo przewiewna.






Torebka kuferek - PRIMARK

Beżowa , dość sztywna torebka. Posiada dwie rączki oraz odpinany pasek. Średnia wielkość, ale spora pojemność.



Kapelusz - PRIMARK

Kapelusz z dużym, miękkim rondem był na mojej wish liście już od dawna. W końcu udało mi się go upolować :) 



Sukienka z wycięciami - kamaciuch.pl

Obcisła, czerwona sukienka z wycięciami. Znalazłam ją w internetowym second-handzie za ok. 9 zł. Zero śladów noszenia. Posiada 3 wycięcia - poziome na wysokości przepony, skośne przy prawym obojczyku i duże wycięcie odsłaniające plecy. Z tyłu również zapinana na suwak.




Koszulka oversize - PRIMARK

Kolejny wyprzedażowy łup za 3 euro. Patchworkowa koszulka z logiem  Coca  Coli.


30 komentarzy:

  1. Ależ Ci zazdroszczę tego Primarka! Każdy o nim mówi w samych superlatywach, dlatego sama też mam ochotę go zwiedzić!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko świetne - a kapelusz najświetniejszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko w moim stylu :) Masz świetny gust ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe łupy! A obu sukienek szczerze zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta czerwona i ta z Primarku mega :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. żałuję, że u nas nie ma primarka

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tych rzeczach! *.*
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kapelusz to szczyt moich marzeń (tak wiem wiem są w sklepach H&M albo river island albo wielu innych) tylko że ja mam bardzo małą głowe i wszystkie te kapelusze są za luźne na mnie :( gdyby tylko zrobili choć jeden egzemplarz mniejszy na taki mały kalfasik jak mój to kwiczałabym ze szczęscia

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie sukienki do swej szafy z miłą chęcią bym przygarnęła ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super rzeczy udało Ci się upolowac ;) Nic tylko czekać na zdjęcia ze strojami ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. czerwona sukienka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  12. same rewelacyjne perełki ;) cudne nowości ;) gdzie mieszkasz??? żebym wiedziała skąd mam ci to skraść hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czerwona i jeansowa sukienka! Piękności <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwień tej sukienki jest cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Udane zakupy ;) Wszystko bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko świetne, ale czerwona sukienka najbardziej mi się podoba.. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj kuferka i kapelusza to szczerze zazdroszczę ;-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko mi się podoba, zakupy jak najbardziej udane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie mogę znaleźć tą pierwszą sukienkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w treści posta, sukienka pochodzi z Primarku :)

      Usuń
  20. Gdzie mogę znaleźć tą pierwszą sukienkę ?

    OdpowiedzUsuń