niedziela, 10 sierpnia 2014

Makijażowe trendy jesień - zima 2014/15

1. Czarne kreski XXL




2. Niebieska kreska.
3. Makijaż w stylu Twiggy.



4. Szare powieki.
5. Różne odcienie niebieskiego.




6. Brązowe smokey eyes.
7. Szmaragdowe cienie.




8. Bordowe akcenty na powiekach.
9. Różowe powieki.




10. Fiołkowy cień.




11. Soft make-up



12. Metaliczne makijaże.





13. Etniczne inspiracje.




14. Ombre + smokey eyes
15. Brwi mocne lub białe.




16. Długie. mocno wytuszowane rzęsy
17. Podkreślone dolne rzęsy





19. Obrysowany pełny kontur oka.
20. Matowe usta w odcieniach:
  • bordo
  • czerwień
  • śliwka


15 komentarzy:

  1. Szmaragdowe cienie i ta piękna czerwień na ustach :) ah...szkoda, że tak rzadko się maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne make upy :) u mnie ostatnio dni bez makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i blog! :)
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne inspiracje!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi wiecznie brakuje czasu na coś innego niż zwykła kreska;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie mocne, ciemne usta pasuja mi bardzo na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo ładne makijaże!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż czekam na makijaże antymakijażystek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne makijaże :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla każdego coś miłego... stawiam na fiołkowy cień!

    OdpowiedzUsuń
  11. Urzekły mnie fiolety, muszę zobaczy jak moje oczy będą w nich "wyglądać". ;) Co do kresek żałuje, że u mnie źle wyglądają, Starsznie mi sie jednak podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne makijaże :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń