piątek, 22 sierpnia 2014

Krem BIO aloesowy Ziaja


Nawilżający krem do twarzy z sokiem ze świeżych liści aloesu - biostyminą.
DZIAŁANIE
Stymuluje naturalne procesy regeneracji skóry.
Doskonale nawilża ją i zapobiega utracie wody.
Działa kojąco na naskórek.
Zapewnia skórze miękkość i elastyczność.
WSKAZANIA
Do cery suchej, normalnej i wrażliwej, szczególnie w miejscach narażonych na zmarszczki
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1695,krem-bio-aloesowy#sthash.3HUFPiGa.dpuf
Nawilżający krem do twarzy z sokiem ze świeżych liści aloesu - biostyminą.
DZIAŁANIE
Stymuluje naturalne procesy regeneracji skóry.
Doskonale nawilża ją i zapobiega utracie wody.
Działa kojąco na naskórek.
Zapewnia skórze miękkość i elastyczność.
WSKAZANIA
Do cery suchej, normalnej i wrażliwej, szczególnie w miejscach narażonych na zmarszczki
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1695,krem-bio-aloesowy#sthash.3HUFPiGa.dpuf

Nawilżający krem do twarzy z sokiem ze świeżych liści aloesu - biostyminą.

Działanie: Stymuluje naturalne procesy regeneracji skóry. Doskonale nawilża ją i zapobiega utracie wody. Działa kojąco na naskórek. Zapewnia skórze miękkość i elastyczność. 

Wskazania: Do cery suchej, normalnej i wrażliwej, szczególnie w miejscach narażonych na zmarszczki.



Substancje aktywne: ekstrakt z aloesu.

Pojemność: 100 ml



Moje wrażenia: Krem ma lekką, nietłustą konsystencję. Pachnie bardziej ogórkowo niż aloesowo. Szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego filmu. Skóra jest po nim odpowiednio nawilżona  i miękka. Mimo dobrego nawilżania, mam do tego kremu duże "ALE".  Często podrażniał moją skórę, a nie jest ona zwykle skłonna do podrażnień. Jak na krem testowany dermatologicznie i alergologicznie to dość dziwne. Skóra często mnie szczypała. Gdy nakładałam krem po uprzednim peelingu to uczucie było mocno spotęgowane.


Nawilżający krem do twarzy z sokiem ze świeżych liści aloesu - biostyminą.
DZIAŁANIE
Stymuluje naturalne procesy regeneracji skóry.
Doskonale nawilża ją i zapobiega utracie wody.
Działa kojąco na naskórek.
Zapewnia skórze miękkość i elastyczność.
WSKAZANIA
Do cery suchej, normalnej i wrażliwej, szczególnie w miejscach narażonych na zmarszczki
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1695,krem-bio-aloesowy#sthash.3HUFPiGa.dpuf
Nawilżający krem do twarzy z sokiem ze świeżych liści aloesu - biostyminą.
DZIAŁANIE
Stymuluje naturalne procesy regeneracji skóry.
Doskonale nawilża ją i zapobiega utracie wody.
Działa kojąco na naskórek.
Zapewnia skórze miękkość i elastyczność.
WSKAZANIA
Do cery suchej, normalnej i wrażliwej, szczególnie w miejscach narażonych na zmarszczki
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1695,krem-bio-aloesowy#sthash.3HUFPiGa.dpuf
Nawilżający krem do twarzy z sokiem ze świeżych liści aloesu - biostyminą.
DZIAŁANIE
Stymuluje naturalne procesy regeneracji skóry.
Doskonale nawilża ją i zapobiega utracie wody.
Działa kojąco na naskórek.
Zapewnia skórze miękkość i elastyczność.
WSKAZANIA
Do cery suchej, normalnej i wrażliwej, szczególnie w miejscach narażonych na zmarszczki
- See more at: http://ziaja.com/kosmetyki/1695,krem-bio-aloesowy#sthash.3HUFPiGa.dpuf

23 komentarze:

  1. Ja w stronę tych 'zwykłych' kremów od Ziaji nawet nie patrzę... I dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet jeszcze nie spotkałam się z tym produktem, co nie zmienia też faktu iż ja jeszcze nie zawiodłam się na firmie "Ziaja"- w moim rankingu marek kosmetycznych, tą rzeczywiście sobie cenię i stawiam dosyć wysoko :))
    PS. Cudowne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już boję się kremów ziaji, dlatego nie sądzę żebym się na jakiś skusiła przez najbliższy czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może reagujesz na to inaczej, czy coś. Ja Ziaje lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię firmę ziaji ;)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś kupiłam, ale używałam jako balsamu do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie dość duża pojemność i nawet za dużo jak na krem do twarzy,wolę 50 ml
    ale na ten chyba i tak bym się nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny produkt,też ostatnio nabyłam kilka nowości tej firmy;))

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie dobrze się sprawdza ten krem bo mialam inne z ziaji i niebardzo;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego kremu nie znam,ale lubię Ziaje za inne świetne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kremik nie dla mnie, ale ladne i skromne opakowanie ma.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam krem również z ziaji oliwkowy, ale jest za tłusty, więc może zdecyduję się na ten

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi akurat te kremy do twarzy nie służą, ale już do opalania tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kremy z Ziaji, ale ten faktycznie podrażnia ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie czytałam ostatnio o nim opinie. Kurde jak podrażnia to niedobrze;/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam tego kremu, teraz używam kremu-żelu z Loreal

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nigdy tego produktu, nawet na szczęście mam taką cerę, że wystarczają mi tylko kosmetyki oczyszczające :D. Kosmetyki ziai są super <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Krem nie dla mnie, ale jeszcze nigdy Ziaja mnie nie zawiodła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubie ziaji oliwkowy, ale uzywam do nog :) zeby nablyszczyc ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie używałam tego kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A już tak miałam nadzieje na fajny krem, ale skoro nie masz problemu a Cię podrażnia to ja się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  22. tez mialam problem po kremie ziai - wersja z algami morskimi. duzo lepiej wychodza im kremy natluszczajace (z maslem kakaowym czy oliwkami) niz te lekkie, nawilzajace

    OdpowiedzUsuń
  23. Tego kremu nie używałam, ale inne kremy Ziai, z którymi miałam do czynienia, nie urzekły mnie. Za to inne kosmetyki Ziai lubię :)

    OdpowiedzUsuń