piątek, 4 lipca 2014

Żel do pielęgnacji okolic intymnych Lacibios femina



Info:

Lacibios femina żel do codziennej pielęgnacji okolic intymnych skutecznie łagodzi podrażnienia błon śluzowych, wspomaga powrót do zdrowia w  przypadku dolegliwości dróg rodnych oraz hamuje rozwój patogennej flory, zmniejszając ryzyko tych przykrych dolegliwości. Daje uczucie niezwykłej świeżości i czystości.

Lacibios femina żel gwarantuje kwaśne pH (4,5) oraz potrójną ochronę - substancje aktywne charakteryzujące się  działaniem przeciwbakteryjnym, preciwgrzybicznym i przeciwpierwotniakowym.

Sposób użycia: zewnętrznie. Po każdym myciu nanieść niewielką ilość żelu na czystą i suchą skórę okolic intymnych. Nie spłukiwać.

Składniki: Aqua, Glycerin, Hydroxyethylocellulose, Propylene Glycol (and) Hexamidine Diisethionate, Calendula Officinalis Flower Extract, Panthenol, Chlorhexidine Digluconate, Lactic Acid, Allantoin, Sodium Hydroxide



Żel zapakowany jest w niewielką tubkę o pojemności 30 ml. Ma dość rzadką konsystencję i jest bezbarwny. Nie wykazuje lepkości. Jest niezwykle wydajny, więc trzeba uważać by nie wycisnąć go za dużo (wbrew pozorom prze nieduży wylot tubki wydostaje się go całkiem sporo). Żel  nawilża skórę, szybko schnie i nie pozostawia jej lepką. Czytałam na kilku blogach, że to zbędny gadżet dla kobiet bez problemów intymnych. Po 2 tygodniach stosowania sama doszłam do podobnych wniosków i przestałam go używać na co dzień. Stosuję go natomiast po depilacji, bo dobrze łagodzi podrażnienia.




7 komentarzy:

  1. a ja go używam jako normalnego żelu nawilżającego ;) jest bardzo fajny do tego ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, szczerze- polecę go mojej mamie i cioci :) Ponadto- super recenzja i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę używać żadnych żeli do higieny intymnej bo dostaję od nich uczulenia więc nie wypróbuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używałam jeszcze tego, jednak mnie króluje Lactacyd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam,muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń