środa, 30 lipca 2014

Tusz My Secret Create Your Lashes


Info producenta: Nowy wymiar rzęs w kilka sekund. Mascara idealnie modeluje rzęsy,  pogrubiając oraz wydłużając je jednocześnie. Nadaje intensywny, czarny kolor.  Bez parabenów.

Cena: 13,99 zł (Drogerie Natura)

Pojemność: 10 ml


Już samo opakowanie cieszy - elegancka, złota, pękata buteleczka. Wewnątrz znajduje się duża szczoteczka z silikonowymi kolcami. W górnej części kolce są różnej długości i układają się parabolicznie. Na dolnej stronie szczoteczki wszystkie kolce są bardzo krótkie i jednakowej długości. Dolna strona świetnie się sprawdza przy tuszowaniu dolnych rzęs (krótkie kolce nigdy nie brudzą skóry).


Mimo mojej niechęci do silikonowych szczoteczek, muszę przyznać, że ta sprawdza się świetnie. Nie skleja rzęs, ładnie je rozczesuje. Rzęsy są pogrubione i wydłużone. Tworzą się z nich naprawdę fajne firanki :)




13 komentarzy:

  1. Jestem na etapie poszukiwań jakiegoś fajnego tuszu i chyba go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie Ty masz długie rzęsy :) Podoba mi się efekt i szczoteczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię silikonowe szczoteczki, ale tej maskary jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam z nią styczności, być może dlatego, że mam swoją ulubioną mascare i nie zmienię jej na inną :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczoteczka całkiem fajna jednak chyba nie skusiłabym się na nią gdyż na przetestowanie czeka już kilka maskar ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie, z tych taniusich sprawdza się Eveline :) W ogóle silikonowe szczoteczki - tak jak w tym powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy efekt :) Nigdy nie miałam tej maskary :)

    U mnie do wygrania 3-miesięczna kuracja Priorin Extra!
    Zapraszam do wzięcia udziału - dziś godzina 18:00 !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za komentarz ;)
    Ładnie wygląda na rzęsach :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super produkt! :)
    Zapraszamy do nas:
    http://creative-fashion-by-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm muszę pomyśleć nad zakupem :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykuwa uwagę, nie powiem ;)

    OdpowiedzUsuń