środa, 9 lipca 2014

Sukienka z kamaciuch.pl


Kiedyś uwielbiałam buszować po lumpeksach. To wciąga jak nałóg. Ostatnio jednak przekroczyłam prób szmateksu prawie rok temu. Można powiedzieć, że jestem na przymusowym odwyku. Odkąd mieszkam w Niemczech, znalezienie tego typu sklepów stało się nie lada wyzwaniem. Na szczęście w sieci pojawiły się lumpeksy online. Jakiś czas temu dotarły do mnie 2 sukienki z kamaciuch.pl (pierwsza z nich w dzisiejszej sesji). Każda kosztowała +/- 10 zł, więc ceny są przystępne. Przy zakupach powyżej 70 zł sklep wysyła zamówienie za darmo. Nowa dostawa jest co tydzień. Każde ubranie jest dokładnie sfotografowane, a jego wymiary opisane. Obsługa sklepu informuje o wszelkich niestandardowych wymiarach, więc nie ma problemu  by zakupić odpowiedni rozmiar. No i w lumpeksie online nie ma takiego wyścigu szczurów miedzy klientkami i walki o ubrania jak to się zdarza w tradycyjnych second handach :)









 sukienka - kamaciuch.pl




A na fanpage nowy konkurs :)




39 komentarzy:

  1. Taki sklep to świetny pomysł muszę przejrzeć ofertę. Zdjęcia piękne a to profilowe rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnyy pomysł z tym sklepem! musze zajrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa i bardzo ładna ta sukienka, jednak pozbyłabym się tych falbanek z końców rękawów :)
    Zdjęcia, jak zwykle śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz w niej super,bardzo ci pasuje!
    jednak nie jest w moim stylu,ja tam najbardziej lubię sportowe sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam perełki z ciuchlandów, ale nie potrafię ich wyławiać :P Więc taki sklep to coś wprost stworzonego dla mnie! Świetna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny makijaż i fajnie dobrana fryzura do buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa sukienka, taka nietuzinkowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia!
    A makijaż boski <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przedostatnie zdjęcie jest megaaaa fajne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalna sukienka, sama pewnie bym się w niej nie czuła, ale na tych zdjęciach wyglądasz w niej obłędnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, nie - ubrań z drugiej ręki, których na oczy nie widzę, to kupować nie lubię.
    boję się zawsze podświadomie, że zamiast cudownego ubrania dostanę pomechaconą szmatę :(
    w każdym razie - Twój łup jest fajny :) a przynajmniej na Tobie fajnie wygląda, o :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zawsze najlepsze zdjęcie na koniec!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sukienka, pieknie w niej wygladasz! 2 zdjecie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niedawno zaczęłam buszować po lumpeksach:D I to po dość długim czasie!:D Właśnie teraz znajduję same perełki, rzeczy nowe z metką i do tego świetne jakościowo!:D To lubię:D
    Cudnie wyglądasz:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna sukienka! nie sądziłam , że funkcjonują second handy online! podziwiam pracujących tam ludzi, którzy tak rzetelnie przedstawiają produkty na tej stronie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawa ta sukienka i sliczne zdjecia!! sh online-super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  17. jakaś drapieżna piękna kobieta zza tych liści wystaje, czyżbyś polowała na jakiegoś samca? :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa sesja, a 3 zdjęcia od końca boskie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka. No i cena dobra.
    Rewelacyjne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz w tej sukience;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna ta sukienka. Podobają mi się panterki, ale ja jestem blondynką i mam wrażenie, ze w panterkach wyglądam trochę kiczowato.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna sesja, wyglądasz przeuroczo!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna sukienka, lubię motyw panterki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale zwierzęca stylizacja, sukienka ma fajny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta sukienka jest nieziemska! :) I choć nie przepadam za panterką w tym przypadku prezentuje się świetnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Love the photos! So beautiful!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. też ostatnio stałam się maniaczką sh. ale fakt, te wyścigi szczurów są czasami straszne... ludzie w tym szale są prawie gotowi zabić za jakąś bluzeczkę :O
    a zdjęcia jak zwykle cudowne, śliczna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia!! I ten makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Such a lovely blog!
    I really love your pictures! <3
    Can we follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  30. Zamknij w końcu tego bloga!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.littleglamdress.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajna, oryginalna sukienka;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepraszam Cie za wszystkie głupie komentarze, które tutaj ktoś kto się odszywa pode mnie napisał do Ciebie. to nie ja.
    Mam nadzieje, że nie zwróciłaś na nie w ogóle uwagi:) I życzę wytrwałości i samych sukcesów

    OdpowiedzUsuń