niedziela, 27 lipca 2014

Serum modelujące pośladki Eveline


Superskoncentrowane serum modelujące pośladki Slim Extreme 3D

Info producenta:  Rewolucyjna formuła oparta na unikatowym kompleksie Full-shape™ i Volufiline™, sprawia, że serum błyskawicznie wypełnia, rzeźbi i unosi pośladki. Już po pierwszym zastosowaniu tworzy mikrosiateczkę liftingującą, zapewniając szybki efekt krągłych i jędrnych pośladków. Serum sprawia, że pośladki stają się pełne, perfekcyjnie wymodelowane i maksymalnie uniesione. Zapobiega wiotczeniu skóry oraz chroni przed powstawaniem rozstępów.



WYSELEKCJONOWANE SKŁADNIKI:
• Volufiline™ – naturalny ekstrakt z azjatyckiej rośliny Gardenia asiatica, stosowanej od wieków w medycynie naturalnej. Stymuluje rozwój lipidów w komórkach tłuszczowych (adipocytach), reguluje proces ich maga-zynowania. Sprawia, że pośladki stają się pełniejsze i bardziej krągłe.
• Full-shape™ – kompleks na bazie Kigelia africana zwiększający elastyczność włókien tkanki łącznej. Modeluje linię pośladków i daje natychmiastowy efekt push-up.
• Kwas hialuronowy – działa jak „molekularna gąbka”, maksymalnie nawilżając skórę. Jego łańcuchowa struktura, przeplatając przestrzenie między włóknami kolagenu, wzmacnia i nadaje pośladkom młodzieńczą sprężystość.
• Kofeina – pobudza mikrokrążenie, przyspiesza metabolizm komórkowy w skórze, jednocześnie zwiększając jej jędrność i elastyczność.
• Algi laminaria – zawierają liczne witaminy, sole mineralne, antyoksydanty i aminokwasy, wzmacniają strukturę szkieletu skóry, poprawiają przemianę materii w skórze, detoksykują i oczyszczają.



POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ*
Maksymalnie uniesione pośladki – 70%
Poprawa jędrności i elastyczności – 100%
Perfekcyjnie wymodelowany kształt – 70%
*badania in vivo przeprowadzone na docelowej grupie kobiet
pod kontrolą lekarza dermatologa



Moje wrażenia: Serum znajduje się w tubie o pojemności 200ml. Ma kremową konsystencję, barwa biała. Produkt aplikowałam 2 razy dziennie wykonując masaż kulistymi ruchami od dołu pośladków w górę. Opakowanie wystarczyło mi na 2 miesiące. Stosowanie serum w połączeniu z niezbyt intensywnymi treningami przyniosło naprawdę fajne rezultaty. Przede wszystkim to jędrna i napięta skóra pośladków. W ciągu tych 2 miesięcy stosowania cellulit przestał być widoczny. Biorąc pod uwagę, że jest to tani produkt (13 zł), tym bardziej trzeba go  pochwalić. Co do modelowania kształtu i uniesienia pośladków to pod tym względem przydałby się intensywny trening tej części ciała niż liczenie na sam kosmetyk. Niemniej jednak warto go spróbować, bo nawet przy modelowaniu sylwetki powstaje sporo roztsępów itp., więc warto się przed tym chronić i podnosić jędrność przez stosowanie kremów.  Ja chętnie do tego serum  wrócę.

17 komentarzy:

  1. moja siostra uwielbia te kremy z eveline na pomarańczową skórkę, podobno są rewelacyjne :) ale wiadomo, bez ćwiczeń ładnej sylwetki nie będzie ;)
    Zapraszam do mnie na rozdanie z Sheinside KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że bez ćwiczeń nie ma co liczyć na efekty :)

      Usuń
  2. Nie wierzę w działanie takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same nigdy nie zadziałają, ale w moim przypadku produkty Eveline zawsze dobrze wspomagały efekty ćwiczeń.

      Usuń
  3. ja też nie wierzę, alee te kosmetyki Eveline naprawdę poprawiają wygląd skóry - od lat wracam do serum do biustu od nich, kiedy chudnę, tyję albo wracam do brania hormonów. Sprawdza się rewelacyjnie.
    jakiś ich produkt do pośladków (ale i do ud jednocześnie!) też miałam i byłam zadowolona, pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również byłam zawsze zadowolona z wyglądu skóry po kosmetykach Eveline :)

      Usuń
  4. Push up dla pośladków?? :D he he mi to nie jest potrzebne! I bez serum mam push-up :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy produkt tym bardziej, że jest tak wydajny - aż dziwne, że wystarczył Ci na 2 miesiące przy tak częstym stosowaniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi się to by przydało :) trochę ćwiczeń do tego i gotowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. serum do pośladków nie miałam, ale bardzo lubię te produkty modelujace od Eveline

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię tą serię Eveline. Zwłaszcza serum antycellulitowe :)

      Usuń
  9. z cwiczeniami to ma sens bez raczej nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że tylko z ćwiczeniami :)

      Usuń
  10. Muszę w takim razie po niego sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam Eveline Slim Extreme 3D Serum intensywnie wyszczuplające+ujędrniające i bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń