wtorek, 22 lipca 2014

Retro tropicana look




Retro tropicana look to jeden z najmocniejszych trendów makijażowych tego sezonu lansowanych na pokazach SS14. Zdecydowanie mój ulubiony z względu na usta w energetycznym odcieniu. Czym dokładnie charakteryzuje się retro tropicana look? To powieki w odcieniach brązy i usta nasycone kolorem tangerine. Do tego na policzkach róż koniecznie z ciepłym pigmentem. Do mojego makijażu oka użyłam 6 cieni w odcieniach brązu z limitowanej serii Pearls Glow marki Sensique.








27 komentarzy:

  1. ładnie, ale za dużo photoshopa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nie są mocno retuszowane. Straszny blur robi się w wyniku kompresji obrazu i wymuszanych autokorekt bloggera. Na zdjęciach przed wrzuceniem na bloga widać było każdy por na mojej skórze.

      Usuń
  2. Ale wytuszowwałaś że aż oczy bolą....

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście, za dużo wyretuszowane. Strasznie rzuca się w oczy.
    Poza tym ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pewna, że nie potrzebujesz aż tyle retuszu zdjęć. Wstaw kiedyś normalne zdjęcie. :)
    Swoją drogą, cienie świetnie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż. Niezła pomadka na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny makijaz jutro sprobuje sobie taki zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kwiaty we włosach potargał wiatr :) piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny, wyrazisty makijaż, choć trochę nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie! Ja w ciepłych makijażach niestety nie wyglądam zbyt korzystnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor tęczówki został świetnie wydobyty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny kolor pomadki, kurde myślę że by mi taki pasował (jak do tej pory nic mi nie leży dobrze na ustach:P)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się taki subtelny makijaż oczu, a ich kolor masz, jak mój kot

    zapraszam na konkurs
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Zdjęcia jak z reklamy ;)) ♥

    Pozdrawiam,
    stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  14. masz przepiękne oczy i doskonale wiesz jak podkreślić ich piękno :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny makijaż ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny makijaż, uwielbiam takie kolorki na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pal licho nazwy i określenia; grunt; że Ty wyglądasz w tym makijażu obłędnie ;-).

    OdpowiedzUsuń