niedziela, 20 lipca 2014

Nawilżająca odżywka zwiększająca objętość Equilibra


Info producenta: Odżywka o gęstej, kremowej konsystencji głęboko nawilża włosy. Specjalna formuła tworzy na trzonie włosa cienką warstwę ochronną, poprawiając elastyczność włosów, zwiększając  ich objętość i nabłyszczając je. 

Proteiny jedwabne: otulają włosy warstwą ochronną
Witamina E: zapobiega starzeniu się włosa
Keratyna wełniana: wzmacnia strukturę włosa pokrywając go warstwą ochronną
PHYTOSINERGIA: kompleks roślinny o działaniu regenerującym w jego skład wchodzi: Aloes, Olejek Arganowy, Keratyna.
NIE ZAWIERA SZTUCZNYCH BARWNIKÓW, NIE ZAWIERA ALERGENÓW  
NIE ZAWIERA PARABENÓW, LEKKO PERFUMOWANY


 Odżywka standardowo jest sprzedawana w 200 ml tubach, ja natomiast miałam ją w postaci dwóch 10 ml miniaturek, które wystarczyły mi na 5 użyć. Produkt ten ma białą, kremową konsystencję i typowy, odżywkowy zapach. Niezwykle łatwo się rozprowadza jednocześnie rozplątując włosy. Wydaje się to robić lepiej od większości tego typu produktów - zupełnie jakby sama ześlizgiwała się wzdłuż pojedynczych włosów. Jest to odżywka do spłukiwania. Daje naprawdę zadowalające rezultaty. Może na całej długości włosów nie był to efekt wow, ale u nasady było to mocne uniesienie. Włosy jednocześnie nie elektryzowały się i były odpowiednio nawilżone. Miniaturki zdecydowanie zachęciły mnie do zakupu pełnowymiarowego produktu.


10 komentarzy:

  1. Nie dla mnie produkt ja mam szope...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie narzekam na swoje włosy ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. tutaj lista punktów sprzedaży: http://www.equilibra.pl/index.php?mode=sales

      Usuń
  3. Przydało by mi się. Jakoś jeszcze żaden kosmetyk dodający objętości nie dał u mnie nawet minimalnego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna recenzja :) ale to nie produkt dla mnie :D moje włosy naturalnie mają mega objętość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie niestety obciążały włosy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wręcz przeciwnie. Byłam zdziwiona uniesieniem włosów.

      Usuń
  6. Świetna recenzja! :) Mnie ten produkt się nie przyda, ponieważ moje włosy mają (aż zbyt) wiele objętości ;))

    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń