wtorek, 15 lipca 2014

Makijaż z Kobo







Do wykonania makijażu użyłam:

  •  baza pod makijaż Kobo Make Up Primer
  • podkład Kobo Satin Finish nr 301 Alabaster
  •  wypiekane cienie do oczu Kobo nr 313 Violet, 315 Khaki, 317 Sunny, 319 Aubergine, 321 Rosy, 322 Copper
  • pomadka Kobo nr 108 Fuchsia





Zapraszam na fanpage na nowy konkurs :)

KLIK



WYNIKI KONKURSÓW

Bransoletkę od Rękodzieło Artdor wygrywa Ula Kierzkowska.


Bransoletkę od Manufatura Bab wygrywa Anita Łosak.


Obie Panie proszę o kontakt ze mną i dostarczenie swoich danych adresowych.

29 komentarzy:

  1. Ależ Ty fotogeniczna jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejjj TY na fotkach wychodzisz zjawiskowo !!! uwielbiam Twoje zdjęcia :)
    Kobo też bardzo lubię :)Świetne kosmetyki za przystępną cenę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny odcień szminki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wwoooow, ale przepiękne zdjęcia!!!!!!!!
    Jestem pod wrażeniem, cudownie.

    Zapraszam do mnie na dzisiejszy post. Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe, czekam na Ciebie!

    PS. mogłabym liczyć na LIKE? Byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, odcień pomadki fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! i rewelacyjne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy efekt - wiesz, że ja ciągle twierdzę, że zdjęcia beauty to Twoje powołanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam Twoje zdjęcia :) piękny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny makijaż. To spojrzenie... kolor oczu śliczny i powieki idealnie dobrane... cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Usta wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem:) rewelacja!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny makijaż. Bardzo Ci w nim dobrze.
    Świetny kolor tęczówek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne usta i piękny uśmiech:*

    OdpowiedzUsuń
  14. pieknie wygladasz ! :) tak tak o te Kołbiel mi chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wyglądasz :) Pomadka pięknie podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Ciebie! Niesamowita z Ciebie dziewczyna, aż miło się tutaj wchodzi! :)

    OdpowiedzUsuń