poniedziałek, 28 lipca 2014

Lakier My Secret Hot Colors nr 180 GREEN


Info producenta: Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci zapewnia jego równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug.
Cena: może być jeszcze dostępny w Drogeriach Natura za 3,99 zł
Pojemność: 10 ml
Lakier pochodzi z limitowanej serii Hot Colors marki My Secret. Zamknięty jest w sporym, kanciastym opakowaniu z kwadratową zakrętką. Odcień nr 180 GREEN to trawiasta zieleń. Zdecydowanie mój ulubiony kolor z całej serii. Nie zawiera żadnych błyszczących drobinek, delikatnie połyskuje. Szeroki pędzelek umożliwia łatwą i szybkę aplikację. Na płytce nie powstają smugi.Już jedna warstwa dość dobrze kryje Lakier jest trwały. Można go nosić do tygodnia czasu w całkiem dobrym stanie.


12 komentarzy:

  1. Fajna ta zieleń!! Lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie w moim guście zupełnie :D Ale podobają mi się te kolory lakierów z tła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba! szukam własnie zielonego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że ma dobre krycie, bo często trafiam na takie kolory z kiepski kryciem, albo zabarwiające płytkę ;/

    Ja jak ja, ale moje klientki uwielbiają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to widać, że bardzo uwielbiają :)

      Usuń
  5. Nie przepadam za zielonym, więc na samym początku ten lakier mnie zniechęca do siebie- ale trzeba przyznać, że kolor jest bardzo wyrazisty :))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna soczysta zieleń ;) inne kolorki z tej serii również fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjecia cudne i kolor bardzo w moim stylu :)
    pozdrawiam E. :)

    OdpowiedzUsuń