wtorek, 29 lipca 2014

Jedwab do włosów Biosilk


Info producenta: Regeneruje, nawilża, nadaje wspaniały połysk i chroni włosy przed promieniami UV. Ta harmonijna kompozycja czystego jedwabiu, naturalnych witamin i wyciągów z roślin przywraca sprężystość i nadaje włosom jedwabnej miękkości. Regularnie stosowana odżywka Silk Therapy chroni włosy przed utratą nawilżenia, utrwala kolor, ułatwia rozczesywanie i układanie włosów.

Cena: 3,39 zł (Biedronka)

Pojemność: 15 ml


Opakowania: mała, plastikowa, transparentna buteleczka z zakrętka. Podczas kupna produkt zapakowany dodatkowo w tekturowe pudełko.

Barwa produktu: przezroczysta

Konsystencja: płynna, lepka

Zapach: chemiczny

Wydajność: przy stosowaniu 3 razy w tygodniu wystarczył mi na 2 miesiące


Moje wrażenia: Jedwab nakładałam na same końcówki włosów, po uprzednim roztarciu go na palcach. Jest dość lepki, więc nie spływał z dłoni. Rozprowadza się go odrobinę trudniej niż np. olejki. Tak jakby miał mniejszy poślizg na włosach. Co do działania to niestety bardzo mnie zawiódł. Końcówki były owszem nawilżone , ale włosy z miękkością i sprężystością nie miały nic wspólnego. Stawały się sztywne i szorstkie w dotyku. Zastanawia mnie czy tylko te Biedronkowe wersje jedwabiu są tak kiepskie czy również standardowy Biosilk to nic specjalnego?


24 komentarze:

  1. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą firmę! Szczególnie przypadły mi do gustu odżywki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię go. Ze względu na alkohol wysuszał mi końce :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam,lubię,ale szybko się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosuję go również i jest godny polecenia:)
    Zapraszam w wolnej chwili na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe :) te maleństwo chyba każdy miał w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepszy jedwab na rynku!
    ale to tylko moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie ten jedwab jest jednym z najlepszych ;)! Używam go od 2 lat i jestem do tej pory bardzo zadowolona ;)
    Pozdrawiam gorąco <3

    www.claudynix.blogspot.com
    www.facebook.com/claudynix

    OdpowiedzUsuń
  9. w sumie nigdy nie używalam jedwabiu [ a powinnam do moich sianowatych włosow;] więc nawet nie wiem czy dobrze by zadziałał, ale kiedys jakiś wypróbuje:)

    p.s. urzekły mnie okoliczności i pomyslowość zdjęć, świetna sprawa!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten jedwab :-) mam go w kolekcji swoich kosmetyków do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uzywam na przemian jedwab i olejek arganowy rowniez jest mega dla wlosow!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś używałam jedwabiu do włosów, dziś na końcówki wolę olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kiedys kupilam go w rossmanie, rowniez mnie zawiodl. tak samo jak Ty mialam po nim szorstkie włosy i wyglądały na zniszczone

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie za słaby , wolę zdecydowanie jedwab z Joanny

    OdpowiedzUsuń
  15. jest kiepski .. w dodatku jelsi sie nei myle to ma tez alkohol w skladzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie miałam, zresztą ja bardzo rzadko nakładam coś na włosy bo nie mam do tego cierpliwości :)
    Pozdrawiam
    www.kayenn.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupowałam też kiedyś w innych miejscach i tak samo kiepski. U mnie na dodatek z czasem zaczął strasznie końcówki przesuszać.

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie efekt się podobał,ja stosowałam na całą długość włosów,wystarczył mi na parę miesięcy ;) włosy miałam mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam tego jedwabiu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam tego produktu ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam na zmianę z innymi tego typu produktami. U mnie dobrze się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń