wtorek, 10 czerwca 2014

Serum regenerujące do włosów z biopierwiastkami



Przedmiotem dzisiejszej recenzji jest serum regenerujące do włosów marki New ANNA Cosmetics.

Info producenta:Stworzone z myślą o włosach wymagających  natychmiastowej regeneracji. Dzięki zastosowaniu innowacyjnej formuły regeneruje zniszczone, suche, pozbawione blasku włosy i rozdwojone końcówki. Zawiera biopierwiastki oraz naftę kosmetyczną, Zestaw składników wzmacnia strukturę włosa, przywraca im piękny, naturalny połysk, gładkość oraz zdrowy wygląd.

Sposób użycia: Nanieść na suche włosy, intensywnie wmasować serum w skórę głowy i włosy. Umyć włosy szamponem po 10-15 minutach od aplikacji. Stosować 2 razy w tygodniu.




Składniki: Podstawowym składnikiem jest jak w przypadku nafty kosmetycznej zamykająca łuski włosa parafina. Dodatkowo serum wzbogacono o biopierwiastki w postaci następujących związków: Dicalcium Phosphatate Dihydrate, Zinc Sulfate.

Opakowanie: Niewielka (ok. 10cm wysokości), przezroczysta  butelka z zamknięciem typu "klik:.

Masa netto: 60g

Barwa produktu: przezroczysta

Konsystencja: płynna

Zapach: nafciany



Moje wrażenia: Serum nakładam na 15 minut przed planowanych myciem głowy. Wcieram je aż włosy staną się wilgotne. Podczas mycia trzeba dobrze przyłożyć się do dokładnego usunięcia nadmiaru serum, bo inaczej włosy będą dość sztywne i jakby grubsze w dotyku. Zdecydowanie konieczne jest dwukrotne mycie. Podczas pierwszego szampon nałożony na serum raczej kiepsko się pieni. Stosuję też długotrwałe płukanie. Włosy po użyciu serum nie plączą się i nie puszą. Są zdecydowanie bardziej zdyscyplinowane i pozostają sypkie. Wydają się być mniej matowe. Najlepsze efekty działania zauważyłam na końcówkach. Wyglądają na mocniejsze. Ciężko mi znaleźć połamane czy rozdwojone włoski.


14 komentarzy:

  1. ja teraz będę chciała kupić serum na porost . . bo zapuszczam włosy i się wściekam! Już na nogach rosną mi szybciej :D a jaki koszt tego serum..?

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy ostatnio się trochę poprawiły na szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie wypróbuję to serum :) ono jest dostępne w jakiejś drogerii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W stacjonarnej nie spotkałam. Można je kupić np. tutaj: http://www.allecco.pl/produkt-Anna_P_P_H_ANNA_NOWA_DeBA_Serum_do_wlosow_regenerujace_60_g-76746,1253.html

      Usuń
  4. hhmmmmmm.... ciekawe to serum ja uwielbiam wszelkie specfiki do włosó:) musze wypróbować wpisze na chciej liste:)

    OdpowiedzUsuń
  5. moze i fajne,ale za duzo z nim zachodu.nie mam tyle czasu na mycie glowy :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że dostrzegłaś matowienie włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle zrozumiałaś "Wydają się być mniej matowe" :)

      Usuń
  7. Działanie serum wydaje się być ok :) ciekawe, jak sprawdziłoby się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem tez ciekawa czy u mnie cos by zdziałało;)

    OdpowiedzUsuń