wtorek, 24 czerwca 2014

Podkłady Kobo Satin Finish Make Up



Info producenta:  Lekki podkład wygładzający z kompleksem nawilżającym. Idealnie stapia się ze skórą, tworząc naturalny efekt. Wyrównuje koloryt, dodaje blasku, kryje niedoskonałości. Składniki aktywne: Hydromanil i witamina E zapewnia skórze nawilżenie i świeżość, mikrosfery aksamitną gładkość.
Silikonowa formuła nie blokuje porów – sprawia, że skóra oddycha.
Zawiera przeciwsłoneczne filtry ochronne.

Pojemność: 30 ml

Cena: 23,99 zł



Używałam dwóch najjaśniejszych z 5 odcieniu tych podkładów: 301 Alabaster i 302 Medium Beige.  Są to odcienie o ciepłej pigmentacji i wcale nie takie jasne. W moim przypadku nadają się do używania podczas lata, gdy skóra jest trochę opalona. Zamknięte są w standardowych tubkach. Lekka formuła dobrze rozprowadza się na skórze. Wystarczą niewielkie ilości produktu do wykonania makijażu. Podkład tworzy bardzo naturalny efekt. Świetnie stapia się ze skórą, która wygląda bardzo świeżo. Nie podkreśla suchych skórek. Nie jest to mocno kryjący podkład -  lekko ujednolica cerę, ale plamki czy wypryski potrzebują dodatkowej porcji korektora. Moim zdaniem to delikatny podkład do stosowania na codzień.


 Na zdjęciu poniżej użyłam podkładu nr 301 Alabaster:



21 komentarzy:

  1. Widzę, że dobre podkłady. Jestem ciekawa czy dla mnie będą tak samo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie zbyt ciemne i mało kryjące

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam, ale mnie zachęciłaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka dobrych kosmetyków tej marki ale podkładu nigdy jakoś nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale czytałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie miałam podkładu z kobo

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy ich nie używałam...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mojej karnacji kolory zdecydowanie za ciemne. Nie pomyśleli o bladych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobom o bladej karnacji może być ciężko wybrać odcień nawet latem.

      Usuń
  9. Napisałaś o tych podkładach wiele dobrego, ale niestety nie są one dla mnie. Zdecydowanie wolę minerałki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A miałam właśnie dziś okazję ,,pomacać" w Naturze testery tych cudeniek. Kolory w sam raz na lato, chyba się zdecyduję na zakup najjaśniejszej wersji.
    Alabaster bardzo ładnie podkreśla Twoją karnację, mam nadzieję, że jest dość trwały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spływa z twarzy po kilku godzinach, ale tak jak napisałam krycie nie jest najmocniejsze, więc trzeba się liczyć z użyciem korektora i pudru.

      Usuń
  11. Hola guapa..te acabo de conocer..¿quieres que nos sigamos por GFC?
    me encantaría..te espero.

    http://sonymingoss.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny makijaż :),natomiast tych podkładów nie używałam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo ładny makijaż!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny makijaż :)
    Co do podkładów - wolę te kryjące, by nie musieć już używać korektora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uzywam tego podkładu na codzien :D . Jest okej ale szkoda ze nie kryje mocniej :)

    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń