środa, 4 czerwca 2014

Lakier My Secret Hot Colors nr 182 Navy


Info producenta: Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci zapewnia jego równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug.
Cena: 7,99 zł (Drogerie Natura)
Pojemność: 10 ml
akier pochodzi z limitowanej serii Hot Colors marki My Secret. Zamknięty jest w sporym, kanciastym opakowaniu z kwadratową zakrętką. Odcień nr 182 NAVY to morski odcień niebieskiego. Nie zawiera żadnych błyszczących drobinek, delikatnie połyskuje. Szeroki pędzelek umożliwia łatwą i szybkę aplikację. Na płytce nie powstają smugi.Już jedna warstwa dość dobrze kryje Lakier jest trwały. Można go nosić do tygodnia czasu w całkiem dobrym stanie.


 
Na fanpage Bluebell-imc pojawił się nowy konkurs :)



PS. Wczoraj zdobyłam swoją trzecią okładkę na portalu FashionWall :)


27 komentarzy:

  1. Niebieskie paznokcie, jak dla mnie kolor niebieski na paznokciach wygląda najlepiej, w różnych odcieniach, niebieski najlepszy;)
    Zapraszam do nas częściej
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek :) Mimo, że ja raczej nie noszę na pazurkach niebieskiego ;)
    Tylko powinnaś trochę przypiłować serdeczny u prawej ręki ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje okładki kochana! Zdecydowanie zasłużone! <3
    A ile niebieskiego tu! To coś dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czym zmalowałaś usta ale to połączenie jest genialne. Hot Color w odcieniu Navy mam i uwielbiam a kiedyś nie znosiłam niebieskich paznokci

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolorek i do tego te usta, wygląda to mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mega kolorek! piękna okładka:)) gratuluję :*)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje kochana to wielki sukces. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej pieeekne paznokcie jestem pod wrazeniem !

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień, aż się nie mogę doczekać kiedy nim pomaluję pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny odcień, ale paznokcie przyćmiewa kolor na ustach. Jest doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo często maluje paznokcie, fajny kolor na lato idealny ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. o wow! ten kolor jest elektryzujacy!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam niebieski na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post ! Klikniesz : http://polakate.blogspot.com/2014/05/sheinside-collage-uda-sie.html#comment-form - to dla mnie bardzo ważne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za komentarz ;)
    Przepiękny kolor lakieru :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ten odcień , jako wielka fanka niebieskiego MUSZĘ takie mieć. Kolor szminki to też udany eksperyment.
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/06/egyptian-holidays-pt-i.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolorek :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. myślę o niebieskich migdałach hehe :) gratuluje okładki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję i ogromnie zazdroszczę! :(
    zaobserwowałam Cię, będzie mi miło jeśli zrobisz to samo jeśli mój blog "wpadnie Ci w oko" :):*
    http://stylevoila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam niebieskie odcienie na paznokciach - ten jest całkiem ciekawy.

    OdpowiedzUsuń