sobota, 7 czerwca 2014

Kobo Modeling Illuminator



Info producenta: Pozwala na idealne wymodelowanie  i podkreślenie wybranych partii twarzy. Rozświetla skórą sprawiając, że wygląda ona świeżo i promiennie, perfekcyjnie maskuje oznaki zmęczenia, cienie pod oczami oraz drobne zmarszczki i linie. Zapewnia szybką i łatwą aplikację.

Pojemność: 7 ml

Cena: 16,99 zł (Drogerie Natura)



Posiadam oba dostępne w sprzedaży odcienie: jaśniejszy nr 101 oraz ciemniejszy nr 102.  Zapakowane są w podłużne buteleczki z puszkowym aplikatorem. Mają płynną, gęstawą konsystencję. Odznaczają się mocnym kryciem.  Jaśniejszego odcienia używam jako korektor pod oczy. Łatwo się wklepuje, szybko schnie i nie błyszczy się. Świetnie maskuje cienie. Skóra wygląda na wypoczętą i promienną. Modeling iluminator szybko stał się moim ulubionym korektorem pod oczy :) Ciemniejszego odcienia używam natomiast do maskowania wyprysków.  Niewielki aplikator w sam raz się do tego nadaje. Maskuje zaczerwienienia. Dzięki płynnej konsystencji ładnie stapia się ze skorą i nie podkreśla suchych skórek. Moim zdaniem to produkty godne polecenia.








19 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuję jak tylko znajdę go w sklepie , przydałby się zatuszować moje podkówki pod oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na penwo wyprobuje bo nie mgoe znalezc idealnego korektora niesttey ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię kosmetyki z KOBO więc pewnie kiedyś wypróbuje i ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej pory nie używałam korektorów, ale ten z wielką chęcią wypróbuję :)
    Świetny blog, nie wiem jakim cudem wcześniej mnie tutaj nie było! ;))
    http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super produkt. Przydałby mi się korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem aż tak zaawansowana w makijażu, więc takich rzeczy nie używam ;)
    P.S.
    Zapraszam do mnie na pierwsze na blogu rozdanie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba i ja się w nie zaopatrzę. Zazwyczaj używam tylko podkładu i mi to wystarcza,ale z miłą chęcią wypróbuje coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię kosmetyki KOBO ! Są świetne i w przystępnej cenie :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że oba będą dla mnie za ciemne :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie wypróbować,bo potrzebuję takiego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od jakiegoś czasu te korektory mnie ciekawią :) Trzeba będzie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę spróbować właśnie szukam czegoś takiego

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba się na niego skuszę;)

    OdpowiedzUsuń