wtorek, 3 czerwca 2014

Cienie Sensique Velvet Touch wiosna/lato 2014


Info: producenta: Aksamitne, nieperfumowane cienie do powiek o delikatnej jedwabistej strukturze. Łatwe w aplikacji.

Waga: 4 g

Cena: 6,99 zł (Drogerie Natura)

Edycja limitowana cieni na wiosnę-lato 2014 stanowią kolekcję 12 pastelowych oraz żywych kolorów. W transparentnych opakowaniach znajdują się okrągłe wkłady o średnicy ok. 2,5 cm. To klasyczne matowe cienie. W dotyku dość twarde i o jednolitej strukturze. Nie osypują się z pędzli. Ładnie się nakładają i nie zbierają w załamaniach powieki. Pigmentacja jak najbardziej dobra. Poniżej zrobiłam przegląd kolorów, gdzie można bliżej przyjrzeć się ich kolorom i sprawdzić jak wyglądają na powiece.


Nr 145



Nr 146



Nr 147



Nr 148



Nr 149



Nr 150



Nr 151





 Nr 152





Nr 153



Nr 154



Nr 155



Nr 156








27 komentarzy:

  1. Cudowne kolory, dobrze napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolorki i sporo nawet takich co uwielbiam :) i cena przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe lato na powiekach cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwe lato na powiekach cudne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne cienie. tak ich dużo, że nie mam faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne kolory!!!! właściwie wszystkie chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są! Będziesz miała czym malować oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolory! najbardziej podoba mi się 149 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, szczególnie mięta i pomarańcz, ale wg. mnie strasznie nietrwałe, nawet po użyciu bazy. :/

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowicie wyraziste, pięknie się prezentują na powiekach, pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piekne kolory !!! :)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Żółty jest obłędny!!!! Ostatnio często wybieram makijaż z żółcią, ale nie mam tak ładnego odcienia... Pora to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kolorki rewelacja! żółty podbił moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie pięknie kolory:) Muszę kupić!!! I teraz zastanawiam się czy w Opolu jest Natura....

    Jeśli mogę to bym też chciała zaprosić Ciebie do siebie na mini rozdanie, które z organizowałam na Facebook'u:)
    Po szczegóły zapraszam na mojego bloga:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi się nr 149 :)
    Nie :) To niedaleko Włodawy. Godzina drogi od mojego miejsca zamieszkania, woj. Lubelskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie kolory-lato w pełni;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne kolorki! Ale niektóre tak jakoś dziwnie wyglądają na powiece, jakieś prześwity się robią, coś.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mówię wow CO ZA KOLORY!!!! musze je mieć

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne, intensywne kolory. Śliwka jest genialna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna pigmentacja! Szkoda tylko, że to p[pojedyncze cienie, zdecydowanie polubiłam się z paletkami, a nie chciałoby mi się przekładać cieni ;)

    OdpowiedzUsuń