środa, 18 czerwca 2014

Cienie Sensique Pearl Glow


Info producenta: Perłowe cienie do powiek o delikatnej jedwabistej strukturze i bezzapachowej fomule. 

Waga: 2 g.

Cena:  6,99 zł (Drogerie Natura)

 Cienie Pearl Glow to limitowana seria marki Sensique składająca się z 6 kolorów utrzymanych w gamie beży i brązów. Cienie zapakowane są w transparentne opakowania, w których znajduje się okrągły wkład o średnicy ok. 2,5 cm. Cienie są delikatnie perłowe. Na powiece prezentują się  dość matowo, ale świeżo. Pigmentacja różni się w zależności od koloru. Wzrasta wraz z nasyceniem koloru. Trwałość cieni to kilka godzin (jak to zwykle bywa z perłowymi cieniami jest krótsza od matowych).  Cieniami fajnie można kreować delikatne, brązowe smokey eye.

207 Nude beige 





208 Caffe Latte






209 Light Brown 






210 Grey Brown 





211 Brownish Violet 






212 Dark Chocolate 





A na fanpage nowy konkurs :)

KLIK





34 komentarze:

  1. Ciemne są świetne. Ale kiedyś nacięłam się na jakiś superjasny z tej serii, szlag mnie trafiał, nie trzymał się nawet dwóch godzin więc szybko się pożegnaliśmy.
    Podoba mi się to, że nawet w zdjęciach zwykłych cieni do powiek można u Ciebie zauważyć staranność fotografii - nasycenie koloru i światło mnie powala na kolana (to bardziej już odnośnie plenerów). Z orgiastyczną przyjemnością powracam na Twojego bloga i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle się cieszę z takich opinii :) Bardzo mi zależy na dobrej jakości zdjęć. Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  2. ciemniejsze kolory bardziej mi sie podobają :) ale wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor 210 jest bardzo ładny! Taki stonowany...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu zakochałam sie w tym ostatnim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się najbardziej podoba :) Jest najmocniej nasycony.

      Usuń
  5. Uwielbiam wszystkie odcienie brązu na powiekach :) Fajnie, że pokazałaś jak cienie wyglądają na powiekach, bo bardzo często można się rozczarować po samej recenzji. Czy kolor pierwszy nie pomniejsza optycznie oka?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam go w kąciku oka i ładnie rozświetla i powiększa oko.

      Usuń
  6. Bardzo ładnie prezentują się cienie na powiekach, szczególnie te ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te ciemne są zdecydowanie najfajniejsze :)

      Usuń
  7. Dziewczyny o tych cieniach piszą wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to o wszystkich cieniach Sensique jestem w stanie same superlatywy napisać, więc zapewne i te, gdybym miała sposobność ich użycia, przypadłyby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dark chocolate najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie odcienie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam brązy :)
    Light Brown chyba najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam makijaż w odcieniach brązu, sama "noszę" tylko takie, więc wszystkie kolory przypadły mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie beże i brązy są moimi ulubionymi, hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam cienie w odcieniach brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo za brązami,a tu czekolada piękna:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 ostatnie są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe cienie, widać, że za mały pieniądz można kupić dobry kosmetyk ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. widać, że są porządne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne odcienie.
    Ciemniejsze podobają mi się bardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak na Pearl Glow, to słaby ten połysk.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam połączenia kolorów nude. Od najjaśniejszego do najciemniejszego - to połączenie sprawdza się zawsze. Z chęcią zainwestuję w któryś z tych cieni :)

    http://pinkbackpacker.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ciemniejsze są o wiele ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dark Chocolate najładniejszy ♥

    OdpowiedzUsuń