niedziela, 25 maja 2014

White photoshoot







fot. m4oz.blogspot.com

18 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na sesję :-) Podoba mi się efekt :-) Zupełnie inaczej i bardzo ciekawie zaprezentowała się Twoja uroda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem Twoich zdjeć! wciąż zastanawiam się skąd czerpiesz inspiracje??

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe usta - podoba mi się taki efekt !

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękną biel zębów kochana, i świetnie wyglądasz na tych zdjęciach. Taka biel stwarza trochę chory klimat, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja, świetny pomysł, ale najbardziej zachwycają mnie... włosy. Uwielbiam taki nieład! Może dlatego, bo moje włosy zawsze same są idealnie gładkie i proste i nigdy nie udało mi się ich tak słodko poczochrać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. taka ty chyba podobasz mi się najbardziej... ta sesja jest piękna i genialna!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czad! Fantastyczna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  9. super zarazem ciekawa sesja ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  10. Usta i fryzura świetne!:)
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite zdjęcia, genialny efekt!

    OdpowiedzUsuń