środa, 14 maja 2014

Tęczowe paznokcie


Od czasu do czasu lubię sobie zrobić na paznokciach ombre. Zwykle dobierałam kolory z jednej tonacji kolorystycznej (najczęściej był to zielony gradient). Ostatnio zdecydowałam się jednak na pastelową feerię barw. Do wykonania manikiuru użyłam 5 nowych odcieni lakierów Sensique : wrzosowy  nr 179 VIOLET LEA, morelowy nr 181 FLOWERY MEADOW,  jasnożółty nr 183 TOUCH OF THE SUN,  miętowy nr 184 MINT MIST oraz błękitny nr 185 LOOK AT THE SKY.










KONKURS- wygraj sukienkę w panterkę
KONKURS  - wygraj shopper All Bag 
KONKURS - wygraj bluzkę 
KONKURS - wygraj kartę podarunkową Angel Bright

57 komentarzy:

  1. Dzięki za komentarz ;)
    Jak zawsze świetne zdjęcia!! :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słiczne paznokietki, w sam raz na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pazurki swietne, wyglada tu tak mega kolorowo, ooj kochana to jest wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ejj ślicznie Ci to wyszło ;D
    zdradzisz jak uzyskałaś taki efekt ?;>>odp u mnie jak mozesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ombre na paznokciach wykonuję metodą gąbeczkową. Nakładam na prostokątną gąbeczkę, kolejno paski lakierów w różnych kolorach. Następnie przyciskam 10 x gąbkę to pomalowanego na biało paznokcia. Kolory dobrze się ze sobą mieszają, bo za każdym razem gąbka uderza na innej wysokości paznokcia. Przed malowaniem każdego paznokcia należy na nowo nałożyć na gąbeczkę paski lakierów. Po umalowaniu wszystkich paznokci trzeba powtórzyć cały proces jeszcze dwukrotnie. Potem na jeszcze mokre paznokcie nakładam lakier bezbarwny. Na koniec trzeba się natrudzić ze zmywaniem skórek :)

      Usuń
  6. Ale kolorowo! Pasują do sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie umiem tak malować paznokci :( Chociaż ostatnio pokusiłam się o pomalowanie każdego na inny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te lakiery, a u Ciebie na pazurkach wyglądają świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie umiem tak pomalować paznokci, ale do Ciebie one bardzo pasują ;) ja osobiście wybrałabym dwukolorowe ombre, ale jeśli lubisz tęcze na pazurkach to czemu nie ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ombre powinno być przynajmniej 3-kolorowe :)

      Usuń
  10. Wyszło świetnie :) Zainspirowałaś mnie do kolorowego manicure.
    Zdradzisz tajemnicę swojej matowej buzi? Podkład, puder? Wygląda idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam podkładu Virtual Ideal Cover, a na niego nakładam podkład mineralny w pudrze. Czasami do sesji matowię dodatkowo nos pudrem matującym Sensique.

      Usuń
  11. Genialne pazurki i jakie precyzyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokcie robią wrażenie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne pazurki!! Ja mam taki lakier, ale biały i jest genialny! Doskonałe krycie, szybko schnie, jest trwały i w ogóle och ach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne paznokcie, zazdroszczę płytki! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne kolorowe pazurki ♡

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetne paznokcie, przedstawiłaś je na fantastycznych zdjęciach, ja o takich mogę pomarzyć, przynajmniej we własnym wykonaniu, bo do czego, ale do manikiur talentu nie mam za grosz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam zbyt dużego talentu do manikiuru, ale ombre jakoś mi wychodzi :)

      Usuń
  17. Wyszło ślicznie. Niestety nie mogę nauczyć się robić ombre, no za nic nie chce mi wyjść, ale chyba muszę wznowić próby ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudne te pazurki :) Chciałabym tak ładnie umieć malować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. WOOOOOW ;o wspaniale Ci to wyszlo ! < 333

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzecie, piąte i szóste zdjęcia to genialne beauty :-)
    Rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne są, chciałabym umieć sobie takie robić. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fantastyczne! Uwielbiam kolorowe paznokcie, będę musiała to przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe zdjęcia! Wspaniała kolekcja

    wielkie pozdrowienia z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  24. o kurcze, ale fajnie pomalowane paznokcie, pierwszy raz takie widzę, jestem zauroczona

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. piekne idealne do mojego teczowego makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne, bardzo wiosenne, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne pazurki, bardzo podoba mi się taki tęczowy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie wyszly te obre1 piekne kolory, ale to 1 warstwa?

    Obserwuje ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod kolorowymi lakierami mam 2 warstwy białego podkładu. Kolorowe lakieru odbijałam natomiast z gąbeczki po ok. 30 razy.

      Usuń
  29. jejuś są prześliczne:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz świetny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie piekne pazurki i lakiery:) super foto! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Alicja Szpunar-Chyćko :) Śliczny jest Twój manikiur , w którym wykorzystałaś te fantastyczne lakiery do paznokci z Firmy Hean:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne kolory tych lakierów :) A pazurki cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kolorki ;) morelka chyba najwięcej wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygladasz bajecznie kolorowo! A ten manikiur jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  36. super, takie kolorowe dodają energii :)

    OdpowiedzUsuń