czwartek, 1 maja 2014

Lakier My Secret Hot Colors nr 179 Yellow


Info producenta: Nowoczesna, lekka formuła lakieru do paznokci zapewnia jego równomierne rozprowadzenie oraz zapobiega powstawaniu smug.

Cena: 7,99 zł (Drogerie Natura)

Pojemność: 10 ml



Lakier pochodzi z limitowanej serii Hot Colors marki My Secret. Zamknięty jest w sporym, kanciastym opakowaniu z kwadratową zakrętką. Odcień nr 179 Yellow to pastelowa żółć. Jak większość jasnożółtych lakierów kolor ten jest matowy i ma lekko korektorową konsystencję. Szeroki pędzelek umożliwia łatwą i szybkę aplikację. Na płytce nie powstają smugi. Lakier jest trwały. U mnie nawet tydzień bez odprysków.






KONKURS - wygraj listonoszkę Bosccolo
KONKURS- wygraj sukienkę w panterkę 
KONKURS - wygraj legginsy La Spezia
KONKURS - wygraj złoty zegarek

12 komentarzy:

  1. śliczny kolorek:)

    Pozdrawiam
    zapraszam do mnie:)
    Easystylee

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolorek ;) widziałam go już i mam na niego chętkę, al;e u mnie nie spotkałam na razie w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor, choć nie mój. :) Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółty kolorek na twoich paznokciach prezentuje się cudnie. Ja nie używam takich odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek, a Twoje paznokcie mega długie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie długie pazurki! Super kolor. :)
    Pozdrawiam, Klaudia.. X

    http://klaudiakulakowska.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor raczej nie w moim guście, ale do Ciebie pasuje :)
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczny, żółty kolor!
    jestem spragniona takich odcieni na wiosnę!
    uwielbiam na paznokciach taki kolorek

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię bardzo tę markę, porządne kosmetyki za niewielkie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nierowno pomalowane paznokcie i nierowna dlugos. ale kolor ladny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię żółte lakiery swojego czasu był to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń