wtorek, 13 maja 2014

Juicy Explosion


Info producenta: Nawilżający, kremowy błyszczyk Virtual Juicy Explosion jest idealny dla suchych i spierzchniętych ust. Nadaje ustom lśniący połysk oraz delikatny kolor. Doskonałe połączenie pigmentów z subtelną perłą sprawia, że usta nabierają pełnego kształtu i blasku. Błyszczyk Juicy Explosion pozostawia usta przyjemnie gładkie i miękkie. Lekka konsystencja nie skleja ust. Błyszczyk posiada świeży, owocowy zapach Tutti Frutti.

Bezparabenowa formuła została wzbogacona w kompleks witamin A, E, F oraz olej makadamia o silnym działaniu regenerującym, odżywczym oraz nawilżającym. Zapobiega pękaniu i pierzchnięciu delikatnej skóry – usta są zadbane i piękne!

Pojemność: 9 ml



Moje wrażenia:  Błyszczyki zamknięte są w pękatych buteleczkach, kształtem przypominających owoc moreli. Posiadają aplikatory z puszkiem. Są one wałeczkowatego kształtu. Nabierają się na nie niewielkie porcje błyszczyka, dlatego umalowanie całych ust wymaga kilkakrotnego zanurzenia aplikatora w buteleczce. Pigmentacja jest raczej nieduża. Błyszczyki nadają wargom delikatny kolor jak i delikatny błysk. Usta nie wyglądają na ociekające tym produktem. Są pokryte cienką warstwą, która się nie klei.


WYNIKI URODZINOWEGO KONKURSU

Kopertówkę zdobywa Joanna Walczyk. Gratuluję!

12 komentarzy:

  1. Bardziej niż błyszczyki podobają mi się u Ciebie pomadki w bardzo intensywnym kolorze. :) Szczególnie taka jedna fuksja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne odcienie :) nie jestem miłośniczką błyszczyków, ale potrzebuję ich, kiedy maluję mojemu facetowi modelki do sesji, także będę o nich pamiętała - musimy uzupełnić naszą wizażową kosmetyczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają śmieszne opakowanie, w pierwszym momencie myślałam, że to lakiery do paznokci :D
    Oba mają ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomadki w tle przyćmiły błyszczyki :D ale lubię je, szczególnie odcień Cherry Lady

    OdpowiedzUsuń
  5. super są te opakowania podobne do baloników:P
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie lubię błyszczyków :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam dwa te błyszczyki i bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe opakowania i ladne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne kolorki !!! ale ten jasniejszy bardziej mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatne i bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń