piątek, 30 maja 2014

Błyszczyk Virtual Splash Water Glaze nr 23



Info producenta: Bezdrobinkowy, półtransparentny błyszczyk zapewniający efekt pełnych, mokrych ust. Nowa, lekka formuła błyszczyka z naturalnym kompleksem pielęgnacyjnym (olej winogronowy, olej sojowy, olej jojoba, witaminy A i E) zapewniają uczucie lekkości i nawilżenia. Nieklejąca konsystencja i aplikator w postaci pędzelka uprzyjemniają aplikację kosmetyku.

Pojemność: 9 ml



Moje wrażenia: Mój błyszczyk kolorem przypomina sos tabasco. Nie zawiera błyszczących drobinek. Jest lekko transparentny. Zapach natomiast jest bardzo słodki, malinowo-truskawkowy. Aplikator w postaci małego, elastycznego pędzelka, dobrze rozprowadza produkt na wargach.  Konsystencja przypomina rzadki miód, ale nie skleja warg (choć dozuje się go dość dużo). Połysk jest mocny i rzeczywiście przypomina taflę wody. Usta wydają się pełniejsze. Przy sporych  ilościach błyszczyka , zdarza się jednak, że cząsteczki barwnika zbierają się w zagłębieniach na ustach.




11 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wygląda na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny błyszczyk ;)

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolor tego błyszczyka i dość ładnie wygląda on na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi sie efekt takich szklistych, mokrych ust, ale to rzecz gustu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie! Zdjęcia rewelacyjne, tu ogromny plus :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo twarzowy kolor dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt bardzo na plus i do tego ten kolor:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje do Ciebie taki kolorek :) Też go mam ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń