piątek, 2 maja 2014

Bluza z drzewem



Lubiany przeze mnie modowy eklektyzm w dzisiejszym poście przejawia  się w połączeniu z casualowej  bluzy z białą koszulą i szpilkami. Niebiesko-fioletowa bluza z drzewem pochodzi z Bluebell-imc. Koszula i dżinsy to zakupy sieciówkowe. Wysokie szpilki z allegro - Perfect_styl. Biżuteria natomiast pochodzi ze sklepu elley.pl










kolczyki - elley.pl
bluza - Bluebell-imc
koszula - New Look
pierścionek - elley.pl
dżinsy - H&M
szpilki - Perfect_styl



KONKURS - wygraj listonoszkę Bosccolo
KONKURS- wygraj sukienkę w panterkę 
KONKURS - wygraj legginsy La Spezia
KONKURS - wygraj złoty zegarek
KONKURS  - wygraj shopper All Bag

53 komentarze:

  1. o kochana jakie szpile, bluza te jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjne połączenie kolorów :D zazdroszczę, ja w takich butach nie umiałabym nawet ustać!

    anecia & roses ♥ blog 

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie Ci w okularach, proszę o więcej zdjęć w nich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jakie świetne buty ;) ja osobiście bym się zabiła, więc podziwiam. Śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się bluza!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, genialne zdjęcia!! :) szpilki i bluza wymiatają:D!!
    kochana, czy moglabym Cie prosic o klikniecie bezposrednio z mojego najnowszego posta w stronkę sheinside? chcialabym nawiazac z nimi wspolprace i potrzebuje 100 klikniec z mojego bloga na ich strone :) bylabym bardzo wdzieczna!
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza i szpilki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze,ta bluza jest boska!
    Zmieniłam tylko buty

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem krótko-bluza jest obłędna ;-). Prześlicznie w niej wyglądasz ;-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorystyka zdjęć jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bluza, chciałam kiedyś kupić podobną. Świetnie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. to ze te buty rzadza to juz mowilam < 33 ale ta bluza jest wspaniala !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bluza! Radosne kolory, super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no ja tu nie mogę wchodzić! Kochana znów wyglądasz genialnie, a ta bluza będzie mi się śniła po nocach! Rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluza ! :)

    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza świetna, ale buty i pierścionek są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne buty !
    a jakoś zdjęć i kolorystyka powalają <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne buty. Podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I really love this post and your blogstyle!
    would you like to follow each other on GFC or Bloglovin, dear? I'd like to keep in touch!
    Let me know with a comment on my blog, I promise that I'll follow you back!

    Blog: J'aime les feuilles rouges
    My last outfit: Rockin' in the deep

    xoxo Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz cudownie. Ah.. te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest w Tobie coś wyjątkowego. Uwielbiam patrzeć na zdjęcia z Twoimi stylizacjami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za komentarz ;)
    Super bluza!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bluza jest super ! :) świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  24. Very beautiful sweatshirt and amazing shoes!!!!
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. Alicja Szpunar-Chyćko:) Piękna stylizacja - bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze.Pięknym dopełnieniem tej stylizacji są te świetne szpilki - BARDZO PODOBA MI SIĘ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna ta bluza - moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowicie się prezentuje te drzewko. Szpilki za każdym razem robią na mnie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiem jak to się stało, że nie miałam cię w obserwowanych. Oczywiście obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się ta bluza podoba - a lakier jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bluza jak bluza ;) bardzo fajna, ale szpilki genialne!

    OdpowiedzUsuń
  31. bluza bardzo mi się podoba oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie! Buty boskie! Ja bym tylko ubrała czarne spodnie do tego.
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/05/riding-red-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Bluza fajna :) Zestawiłabym ją z czarnymi rurkami :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne połączenie kolorystyczne!
    podoba mi się :)

    pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny look!<3
    bluza i paznokietki<3

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna ta bluza!! :)
    Dołączam do obserwujących Twojego bloga :) Zapraszam także na mojego :)

    www.gajanaslife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  37. swietna kolorystyka, bluza jest super!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa ta bluza jak by w 3D :) podoba mi się bardzo kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  39. Elektryzująca jest ta bluza:D

    OdpowiedzUsuń
  40. bluza idealnie pasuje Ci do szpilek:)

    OdpowiedzUsuń
  41. bluza jest zajebista, wyraźna i mocno kolorowa, wyglądasz w niej super i jeszcze ta fluo pomadka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe spojrzenie na bluzę i białą koszulę. I do tego te obłędne szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia :) bluza jest cudna! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń