wtorek, 29 kwietnia 2014

Spódnica za kolano


Pełno wszędzie było ostatnio spódnic za kolano. Na początku przyglądałam się im z dużą rezerwą, aż w końcu i ja stałam się ich fanką. Swoją koralową spódnicę vintage udało mi się wygrzebać na babcinym strychu :) Biała koszula to kolejny element garderoby, do którego dopiero od niedawna jestem przekonana. Z dodatków w tym zestawie pojawiły się skórzane szpilki marki Bosccolo oraz biżuteria ze sklepu elley.pl















szpilki - Bosccolo
spódnica - vintage
koszula - New Look
kolczyki - elley.pl
pierścionek - elley.pl
bransoletka - elley.pl


KONKURS - wygraj listonoszkę Bosccolo
KONKURS- wygraj sukienkę w panterkę 
KONKURS - wygraj legginsy La Spezia
KONKURS - wygraj złoty zegarek

29 komentarzy:

  1. Nie jest to fason spódnicy, którą bym ubrała, ale jak dobrze się w niej czujesz to ok. Natomiast biżuteria mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjna jest ta spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie w niej wyglądasz. Ostatnie zdjęcie - rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódnica!bardzo mi się tu podoba, zostaje więc na dłużej i będę Cię obserwować :) jeśli masz ochotę wpadnij do mnie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny zestaw! Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny dość nie typowy styl :) Ja zdecydowanie preferuje krótsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna spódnica, zestaw idealnie kobiecy

    pozdrawiam:* i życzę wspaniałej majówki
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog i post ! Świetny wygląd bloga :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. żółte paznokcie aż biją po oczach:)
    mnie jest nie dobrze w takich spódnicach, ale Ty prezentujesz się w jednej z nich wyjątkowo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomenalna spodnica !*.*
    Na pewno wyroznia sie w tlumie, slicznie Ci w niej <3

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam to połaczenie kolorów, ale do spódnic midi dalej nie mogę się przekonać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica bardzo mi się spodobała. Kolor i krój nie mój, ale na Tobie świetnie wygląda. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. idealna spódnica dla mnie, no może w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! A Ty pięknie wyglądasz elegancko i z klasą :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne buty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zobaczylam ta spodnicze, od razu pomnyslalam, ze babciny styl :) Prezentuje sie swietnie, a biala koszula, tylko podkresla jej atuty :) Calosc bardzo fajnie skomponowana- lacznie z dodatkami, a zdjecia super :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kobieco i eleganco, bardzo mi się podoba :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię takich spódnic, ale super dobrany look :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna stylizacja. Spódnica jest super ;)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana te twoje szpilki robią furorę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Alicja Szpunar-Chyćko: Piękna , kobieca stylizacja ! Wyglądasz bardzo ładnie- stylowo i z klasą ! Piękne kobiece dodatki :pierścionek , bransoletka i te cudowne szpilki ! ŻYCZĘ CI RADOSNEJ MAJÓWKI !

    OdpowiedzUsuń
  22. Przekonałaś mnie do czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę śliczne :D Do twarzy ci w tych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. elegancko i z klasą, ale nie nudno, i tak własnie powinna wyglądać współczesna elegancja :)

    OdpowiedzUsuń