środa, 2 kwietnia 2014

Puder stylizujący dodający objętości POWDERF'ful


Pod koniec października moje włosy zostały obcięte podczas metamorfoz z marką L'oreal Proffessionel (relacja TUTAJ). Stylista układając fryzurę posłużył się pudrem dodającym objętości włosom. Mam cienkie włosy, a po tym zabiegu było ich mnóstwo i trzymały się w górze. Efekt był zachwycający i długotrwały. W drodze powrotnej z Poznania, gdzie odbyły się metamorfozy, kupiłam sobie puder zwiększający objętość marki Schwarzkopf. Niestety nie udało mi się z nim odtworzyć salonowej fryzury. Na pewno to nie wina samego produktu, bo moje umiejętności w układaniu fryzur są raczej niewielkie. Chciałabym jednak przybliżyć dziś kilka informacji na temat tego produktu.

Waga: 10 g

Cena: 19,90 zł w Rossmanie

Opakowanie: Zasadniczo wygląda jak solniczka. Jest to około 10 cm walec z zakrętką. Pod zakrętką znajduje  się trwale zamocowana zatyczka z 13 otworami, ułożonymi w literę X. Wielkość otworków jest w sam raz, pozwala pozyskiwać odpowiednie ilości produktu. Opakowanie jest małe, poręczne i wygodne w użyciu. Na półce sklepowej znajdziemy go zapakowanego w 2 razy większe pudełeczko, na którym znajduje się ilustrowana instrukcja obsługi.



Właściwości fizyczne: Jest to biały,  drobny proszek bez wyraźnego zapachu. Przy kontakcie ze skórą zanika. Zachowuje się podobnie do talku.

Składniki: aqua, silica silylate, sodium benzoate, citric acid, octylacrylamide/aqcrylates/butylaminoethyl methacry

Wydajność: Producent podaje, że starcza do 50 użyć. Wydaje mi się to dość sporą przesadą.

Stosowanie: Puder sypiemy bezpośrednio u nasady włosów, a następnie rozcieramy palcami. Jeżeli chcemy uzyskać mniejszą objętość, puder najpierw rozcieramy w dłoniach.



Moje wrażenia: Objętość włosów pokazywaną przez producenta na opakowaniu oczywiście można włożyć między bajki. Wydawało mi się, że na krótkich włosach uzyskanie megaobjętości nie będzie problemem, jednak efekty nie do końca mnie zadowoliły. Musiałam używać dość sporych dawek pudru. Po wmasowaniu oczywiście objętość ogromna, ale każdy włosów wywinięty w inną stronę. Po uczesaniu włosy były lekko uniesione, ale bez efektu wow. Puder tworzy na włosach wyczuwalną warstwę - zupełnie jakby wetrzeć we włosy dziecięcą zasypkę. Chcąc nadać włosom objętości postanowiłam je podtapirować - niestety przestały one być podatne na działanie grzebienia. W końcu puder zaczął mi służyć za suchy szampon, bo pod względem sprawdza się całkiem fajnie. Bardzo dobrze chłonie on łój. Pamiętam, że po pierwszych eksperymentach z tym pudrem umyłam włosy dopiero za 3 dni.



1 - oklapnięte włosy ponad dobę od ich mycia
2 - bezpośrednio po wmasowaniu pudru
3 - po rozczesaniu




KONKURS -  wygraj bransoletkę Sotho
KONKURS - wygraj bon do Perfect_styl
KONKURS - wygraj bransoletkę E&W jewellery 
KONKURS - wygraj koszulkę z jeleniem
KONKURS - wygraj kopertówkę 
KONKURS - wygraj legginsy

28 komentarzy:

  1. no rzeczywiście efekt jest świetny! :D i w bardzo przystępny sposób przedstawiłaś to zdjeciami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt zadziwiający:) chyba wypróbuję bo moje włosy są oklapnięte i ciężko nadać im objętości

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow niezły efekt :) Całkiem ciekawy produkt :D Ładne masz włosy ;)
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no robi robote..mam i chwale jak nie wiem !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt;)
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki? http://woman-with-class.blogspot.com/2014/03/must-have-sheinside.html
    będę bardzo wdzięczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest super do bardzo krótkich włosów. Mój mąż używał i też był zadowolony, potem przerzucił się na pasty matujące bo wygodniejsze w użyciu. Kiedyś sprawdziłam na sobie, i mimo że nie mam problemu z odstawaniem włosów od głowy to i tak zrobił robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, szkoda, że nie daje efektu jak na opakowaniu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne:)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ma go juz od dawna i nie przypadl mi do gustu :( owszem podnosi wlosy ale robia sie jednoczesnie tłuste :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie wierzyłam w takie rzeczy i produkty ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy styczności z tym produktem nie miałam. :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo go lubię, kiedyś namiętnie go używałam by go porzucić na kilka miesięcy a teraz do niego powróciłam i znowu jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdarza mi sie uzywac ale nie za czesto!

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie by się przydał ale z odwrotnym skutkiem ;) ale dobrze wiedzieć, że taki specyfik istnieje polecę znajomym ;)

    http://jellybeanblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam kiedyś taki puder, ale miałam wrażenie, że przy moich długich włosach nie daje kompletnie nic.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja go mialam i nie potrafilam wz nim w ogole wpsolpracowac xD

    OdpowiedzUsuń
  17. z długimi włosami sądzę że proszek wogóle nie chce " współpracować" albo ja po prostu nie umiem hahahah

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam, że udało Ci się rozczesać włosy po nim o.o Gdzieś go mam, kupiłam zaraz jak wszedł do sklepów... i tak leży, czeka, czasem użyję jak mi się przypomni. Nie dlatego, że coś daje, a dlatego, że szkoda mi go wywalić :P Ogólnie w moim odczuciu moooocno przereklamowany (a liczyłam na niego bardzo, więc rozczarowanie podwójne).

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozwiało to moje wątpliwości co do tego produktu, zwykła mąka robi te same efekty. Dziękuje za recenzję!

    Sara Z.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam okazji testować tego produktu, a szukałam właśnie czegoś na objętość włosów... szkoda, że nie sprawdził się w 100%. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie muszę coś kupić, co zmniejsza objętość moich włosów. Po prostu są one napuszone i jest ich tak dużo! Świetna recenzja. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze o takim pudrze nie słyszałam, ale dobrze,że trafiłam, bo własnie potrzeba mi dobrego produktu dodającego objetości;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja! Nie wiedziałam, że to aż tak podnosi włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana ostatnie zdjęcia mistrzostwo i z poczuciem humoru oraz dystansem do siebie - MEGA!
    PS. Przyznam, że jeszcze nie miałam okazji do tej pory go wypróbować ponieważ obecnie mam dość sporo kosmetyków więc chce na początek je zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki za rady, też mam cienkie włosy postanowiłam go zakupić, super efekt

    OdpowiedzUsuń