wtorek, 1 kwietnia 2014

New In


 Bieganie w trampkach ostatecznie skończyło się otarciami palców, które na ponad tydzień uniemożliwiły mi treningi. Oprócz balerin to były jedyne płaskie buty jakie upchnęłam w swoim bagażu wyjeżdżając do Frankfurtu, więc trzeba było się zaopatrzyć w coś innego. W Deischmanie mieli sporo kolorowych butów do biegania.Ciągnęło mnie do różowych, ale ostatecznie skończyło się na turkusowych z neonowymi sznurówkami. Są bardzo lekkie, przewiewne i superwygodne. Druga rzecz z nowości to okulary Brylove, które wygrałam w konkursie dla blogerów.













KONKURS -  wygraj bransoletkę Sotho
KONKURS - wygraj bon do Perfect_styl
KONKURS - wygraj bransoletkę E&W jewellery 
KONKURS - wygraj koszulkę z jeleniem
KONKURS - wygraj kopertówkę 
KONKURS - wygraj legginsy

25 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś sporo biegałam w trampkach i muszę Ci powiedzieć - dobrze że skończyło się u Ciebie tylko otarciami palców, u mnie zaowocowało to rozwaleniem stawów kolanowych i długą rehabilitacją. Teraz na bieganie i wszelkie inne ćwiczenia nawet w domu zakładam specjalne sportowe obuwie, głównie z serii nike z miękką podeszwą, przewiewną górą i mocną amortyzacją. Na takich rzeczach nie można oszczędzać i już się o tym przekonałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tych butach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tych butach na pewno się świetnie biega :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary nie w moim stylu ale buty jak najbardziej tak !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. bombowe buciki :D
    okulary vintage takie w moim guscie ;)))

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Te okulary sa mega, niestety ja wygladam w nich jak...... Lepiej nie mowic jak co ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super adidaski:)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Buciki mają świetny kolor ! Muszę sama sobie sprezentować buty do biegania. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny kolor, idealny na tą porę roku :) Takie buty zdecydowanie motywują do ruchu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor mają te buty do biegania :) Taki idealny na wiosnę i lato :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. super nagrody!http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe te buty!

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. ja miałam mnustwo butów do biegania, ale jednak reeboki na okrągłych spodach sa najlepsze EVER ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym potrzebowała takie do śmigania z psem:)

    pozdrawiam:)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te butki - lepsze niż różowe ;)

    OdpowiedzUsuń