poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Kredka Sensique Smokey Eyes Effect


Info producenta: Nasycona kolorem kredka z gumką, która pozwala na roztarcie kreski, aby uzyskać efekt makijażu Smoky Eye. Zawiera witaminę E oraz filtr UV. Miękka i trwała. 

Cena: 7,99 zł (Drogerie Natura)

Waga: 1,2 g



Kredka zakończona jest z jednej strony rysikiem z drugiej gumką rozcierającą. Posiada czarny kolor i tylko w tej wersji kolorystycznej występuje. Rysik jest miękki. Wystarczy leciutko przyłożyć kredkę do powieki, by narysować kreskę. Gumka jest mocno osadzona i twarda, co pozwala na precyzyjne snużenie kreski. Łatwo uzyskać też efekt gradientu koloru. Dobrze trzymają się na niej cienie.






KONKURS - wygraj listonoszkę Bosccolo
KONKURS- wygraj sukienkę w panterkę 
KONKURS - wygraj legginsy La Spezia
KONKURS - wygraj złoty zegarek

20 komentarzy:

  1. Super jest ta końcówka do rozmazywania kredki na powiece,daje ładny efekt może się skuszę na nią. Pozdrawiam F.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ta końcówka jest super. mam taka kredkę od Eveline i też cudnie maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem totalnym beztalenciem jeśli chodzi o malowanie kresek :P

    OdpowiedzUsuń
  4. o takie coś właśnie mi się przyda, znudziły mnie na trochę równe kreski, poszalałabym z nierównym smokie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt końcowy jest ładny i delikatny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta koncowka do rozmazywania jest idealna! I mega przydatna oczywiscie :) Z checia bym ja przygarnela!:D
    http://kasqqq94.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. no pwoiem szczerze ze pigmentacja mnie zaskoczyła mega pozytywnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post. zdjecia sa dobrej jakosci. rzadko odwiedzam tak dobre blogi, gratuluje ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać we wszystkie linki pod ubraniami? chętnie się odwdzięczę :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :*

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kredka wydaje się fajna :D Chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstraaa uwielbiam takie kredki !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mialam taka kredke z Inglota, ale gumka byla baaardzo twarda az oczy bolaly, chociaz mozliwe ze ja mialam zbyt duzo sily ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie wygląda, ale ja nie umiem posługiwać się kredką. Chciałabym robić takie proste kreski. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję bardzo za miły komentarz ♥
    Ja mam kredę do smoky z pędzelkiem z drugiej strony - też jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam jej z bliska.

    OdpowiedzUsuń