niedziela, 6 kwietnia 2014

Długotrwale kryjący podkład Virtual Ideal Cover


Info producenta: Zaawansowana formuła fluidu oparta na bazie emulsji "woda w silikonie". Idealnie dobrany mix polimerów i pokrytych mikroskopijną otoczką silikonową pigmentów sprawia, że fluid równomiernie się rozprowadza, stwarza naturalny, długotrwały efekt gładkości i doskonałego krycia. Dodatkowo wzbogacony w substancje nawilżające oraz filtry UV. Nie pozostawia efektu "maski" i nie brudzi ubrań. Przeznaczony do wszystkich rodzajów cery.

Opakowanie: Standardowa, platikowa tubka. Wydobycie produktu nie sprawia żadnego problemu.

Pojemność: 30 ml

Konsystencja: Fluid jest rzadszy od innych produktów tego typu, lekki oraz mniej tłusty.



Moje wrażenia: Testowałam odcień nr 02 Jasny Beż. Jest to odcień mający chłodną tonację. To chyba najbardziej dopasowany do mojej skóry podkład jaki miałam. Fantastycznie stapia się z kolorem mojej cery, nie pozostawiając śladów i smug. Wodnista i lekka konsystencja ułatwia jego rozprowadzanie na twarzy, przez co jest jeszcze bardzo wydajny. Podkład szybko schnie i pozostawia cerą matową. Dobrze kryje i świetnie radzi sobie z zaczerwienieniami (kryje lepiej niż np. kryjące podkłady Lirene w tubce); nie spływa z twarzy przez wiele godzin. Nie tworzy efektu maski. Malowałam nim koleżankę i również była zachwycona :)


Tak wygląda odcień 02 na tle skóry dłoni.

Na zdjęciu poniżej podkład jest już rozsmarowany. Widać, że idealnie dopasował się do kolorytu skóry. Nie widać jego granic ani smug


KONKURS - wygraj bon do Perfect_styl 
KONKURS - wygraj koszulkę z jeleniem
KONKURS - wygraj kopertówkę 
KONKURS - wygraj legginsy
KONKURS - wygraj torebkę


23 komentarze:

  1. Wydaje się świetny a ile kosztuje i gdzie można go dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje ok. 12 zł. Można go kupić w drogeriach, raczej tych mniejszych.

      Usuń
  2. uwielbiam podkłady z Virtuala , zwlaszcza rozswietlający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. serio kryje lepiej niz lirene ;o niesamoiwte !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam szczególnie za tą marką ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie, nie - jak byłam nastolatką, to używałam mnóstwo różnych podkładów, teraz mam swój jeden jedyny i nie wymieniam na inne, bo zawsze się to źle kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę poszukać w sklepach, chętnie bym wypróbowała na moje pajączki i zaczerwienienia

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy go nie probowalam... teraz wydalam kupe kasy na clarinsa, a moze warto by wyprobowac i tego!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również jeszcze go nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super recenzja, szkoda, że za często nie widać tego produktu na półkach ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. to coś dla mnie, planuję spróbować czegoś nowego, bo krem bb eveline jest trochę za ciężki na ciepłe dni. Ja dorwę gdzieś w drogerii to chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat tego podkładu nie znałam. Może kiedyś sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja podkładów w ogóle nie używam także ciężko mi się obiektywnie wypowiedzieć a temat tego produktu :)

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście podkład po rozsmarowaniu wygląda na prawdę dobrze!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podkład wygląda bardzo fajnie ;)
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uu ciekawa sprawa :) musze sie z anim porozgladac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry post ;)
    Zapraszam do mnie http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com
    Może follow4follow ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem tego podkładu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy raz z nim się spotykam..:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście idealnie stapia się ze skórą.

    OdpowiedzUsuń