wtorek, 8 kwietnia 2014

Cienie Sensique Diamond Shine nr 140


Cienie pochodzą z serii Diamond Shine marki Sensique.

Info producenta: Nieperfumowane cienie do powiek. Satynowy lub diamentowy połysk dodaje makijażowi oczu głębi i elegancji. 

Cena: 6,99 zł / Drogerie Natura

Waga: 4 g




Opakowanie: Okrągłe, plastikowe z przezroczystą przykrywką na zawiasie. W środku znajduje się spora, okrągła kuweta z cieniami. Brak aplikatora.

Konsystencja / tekstura: Cienie mają wyżłobione duże pikowania na powierzchni, co uatrakcyjnia ich teksturę.  Mają dość miękką konsystencję i gładko nakładają się na powiekę.

Kolor: cienie nr 140 to typowy grafit z mieniącymi się  drobinkami.

Krycie i trwałość: to zdecydowanie najlepiej kryjące cienie marki Sensique. Byłam zaskoczona ich świetną pigmentacją. Dają mocny kolor na powiece - pierwsze zdjęcie niestety nie za bardzo to oddaje, akurat część szarym cieniem dość mocno się rozmyła. Używam ich przeważnie do smokey eye. Spokojnie nadają się do wieczorowego makijażu. Wytrzymują długo i nie zbierają się w załamaniach powieki.



KONKURS - wygraj koszulkę z jeleniem
KONKURS - wygraj kopertówkę 
KONKURS - wygraj legginsy
KONKURS - wygraj torebkę Bosccolo

18 komentarzy:

  1. ciemny wygląda jak trochę holograficzny! piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie je połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorki swietnie wygladaja na powiece :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cienie. Lecz ja nie używam takich rzeczy, jeszcze :)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie ten cień z serii velvet miałam długo, długo - bardzo lubię :)
    błyszczących od nich nie miałam, pewnie dlatego, że ja takich w ogóle nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt wygląda naprawde dobrze

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, fajne zdjęcia :)
    Może obserwacja za obserwacje?
    zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej.
    n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolory mają te cienie :) Na zdjęciu rzeczywiście nie wyglądają na najmocniejsze jeśli chodzi o pigmentację, ale wierze w to co mówisz, że w rzeczywistości jest inaczej :) Nie miałam do czynienia jeszcze z żadnymi cieniami tej marki :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł na połączenie kolorów. Efekt końcowy bardzo mi się podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne cienie ;)
    Pozdrawiam serdecznie ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń