sobota, 1 marca 2014

Trendy w makijażu wiosna / lato 2014

Przejrzałam wiele beauty guidów na nowy sezon, zapisałam sobie trochę zdjęć i postanowiłam najważniejsze trendy skupić w jednym miejscu. A więc zaczynajmy nasz przegląd makijażowych trendów :)

1. Boyish look
Zero koloru. Mocno podkreślone, szerokie i ciemne brwi. Czarna kreska na linii wodnej.



2. Kreska na powiece
Eyelinery nie wychodzą z mody. Możemy kombinować z rozmiarami i kształtami kresek. Na pokazie Rodarte w makijażu modelek malowano kreski również na zewnętrznej części dolnych powiek.



3.Retro tropicana make-up
Ciepły brąz na powiece i mocny pomarańcz na ustach.



4. Rock&roll look
Mimo że zima już za nami to w makijażu nadal przewijać się będą mocniejsze klimaty.



5. Soft look
Nieskazitelna cera i makijaż, którego nie widać. Naturalność i prostota.



6. Retro pin-up
Klasyczny makijaż - kreska na powiece i przygaszona czerwień na ustach.



7. New York 90s look
Szarości na powiece i jasnoróżowe usta.



8. Pastelowe cienie
Najmodniejsze kolory to liliowy i morela.



9. Niebieskie powieki
Żegnamy się z zimowym baby blue i witamy bardziej elektryzujące odcienie niebieskiego.



10. Biel na powiece




11. Błysk na oku
Brokaty, błyszczące cienie, rozświetlacze - wszystko dozwolone.



12. Złocista cera
W tym sezonie brązer idzie w ruch. Nie straszymy bladością. Cera musi wyglądać promiennie i zdrowo.



13. Róż do policzków
Nie zapominamy o podkreśleniu policzków. Stawiamy na ciepłe kolory.



14.  Szminki
Wybiegi podbiła elektryzująca, pomarańczowa szminka w odcieniu tangerine!!! Nadal w modzie fuksja i czerwień. Na wybiegach pojawiły się również odcienie fioletu - jagodowy oraz lila.





WYNIKI KONKURSU

Nauszniki marki Earmuffs zdobywa Pan Wlodek Piasecki. Gratuluję i proszę o kontakt na fanpage :) Czekam na dane adresowe do 8 marca. W razie braku kontaktu zostanie wylosowana kolejna osoba.



KONKURS - wygraj poszewkę na poduszkę z Twoim zdjęciem
KONKURS - wygraj legginsy
  KONKURS - wygraj bransoletkę Kaj-ko
KONKURS - wygraj ręcznik z Twoim haftem
KONKURS - wygraj torebkę od Marishka Boutique
KONKURS - wygraj 100 zł na zakupy w EMKA BUTIK

27 komentarzy:

  1. niektóre są fajne, ale niektóre też kompletnie do niczego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brokaty i błysk to coś, czego szukam!
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. rock'n'roll i soft look to zdecydowanie moje typy. Ale ten boyish look to chyba tylko na wybiegi, nie wyobrażam sobie czegos takiego na co dzień, a nawet na imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ulubiony trend to makeup -no makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomaranczowa szminka to dla mnie najwiekszy trend w makijazu w najblizszym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już szukam idealnej pomarańczy na usta!

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO DZIEKUJE:-) POZDRAWIAM :-) WLODEK PIASECKI

    OdpowiedzUsuń
  8. Kreski i brąz na powiekach. Oo tak w końcu coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnia modelka ma piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naturalność w modzie, fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podkreślone usta kolorami - podoba mi się ;p
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. thx bardzo:) miło mi:)

    ps. oranż na ustach <3 mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful makeup! Lets follow each other?
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  14. a, 6 i 12 trend to mi się podoba! :)

    ROZDANIE: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2014/02/oddam-w-dobre-rece.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm chyba pierwszy raz prawie wszystkie makijazowe trendy mi sie podobaja ;D szkoda tylko ze nie potrafie malowac tych kresek na gornej powiece ;<

    OdpowiedzUsuń
  16. Rock&Roll, sof look i złocista cera - moje trzy ulubione! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pomaranczowe usta najbardziej mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Bardzo podobają mi się makijaże z tegorocznych wybiegów!
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 4 makijaż świetny ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne te wszystkie matowe usta! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń