poniedziałek, 24 marca 2014

Sweet dreams


Inspiracją do tej sesji był uroczy błękitny lakier. A raczej jego opakowanie - przesłodki lodowy rożek :) Wygrałam go w urodzinowym rozdaniu u mojej ulubionej blogerki kosmetycznej Black Cat :) Odkąd go zobaczyłam na zdjęciu, wiedziałam, że musi być mój :) Kolor przepiękny, tak samo jak i buteleczka. Aż szkoda używać :) 








naszyjnik - LiKaDo

Zapraszam Was również na kolejny konkurs na fanpage :)

KLIK



WYNIKI KONKURSU z New ANNA Cosmetics

Zestaw kosmetyków zdobywa Martyna Zawierucha :)



Gratuluję i proszę o dostarczenie w wiadomości prywatnej na mój fanpage adresu do wysyłki nagrody. Czekam przez 7 dni.


KONKURS - wygraj koszulę w serca
KONKURS - wygraj brelok do torebki
KONKURS - wygraj bon do Shops Design
KONKURS - wygraj bluzę galaxy
KONKURS -  wygraj bransoletkę Sotho
KONKURS - wygraj bon do Perfect_styl

50 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że bardzo dużo pracy wkładasz w przygotowanie sesji na bloga... ale robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście trochę pracy jest, ale zwykle staram się robić kilka sesji naraz, by materiału było na zapas :)

      Usuń
  2. Śliczny rożek a co to takiego na ustach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posypka kolorowe perełki do ciasta :)

      Usuń
  3. Wow, super. I oczy, i usta. Niebieski tusz i biała kredka robią niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie wyszło dość przypadkowo :) Niebieski tusz to tak naprawdę baza, ale tak fajnie wyglądała z białą kredką, że już nie nakładałam czarnego tuszu :)

      Usuń
  4. opakowanie jest przesłodkie, kolor też świetny, ja w ogóle się ostatnio zaczęłam jarać błękitami i mięta na paznokcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zwłaszcza błękitami. Z miętą już mi trochę przeszło :)

      Usuń
  5. Ale masz genialne pomysły - piękne zdjęcia )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł :)
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd Ty bierzesz takie genialne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ten narodził się w mojej głowie po spojrzeniu na opakowanie lakieru :)

      Usuń
  8. Jej śliczne zdjęcia, bardzo pomysłowy ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite, jestem pod wrażeniem !
    Zarówno pomysł jak i wykonanie bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, super pomysł :) a lakier ma śliczny kolorek i opakowanie ;)) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite zdjęcia ! Przepięknie wyglądają twoje usta z kawiorem (? jak podejrzewam) . Słyszałam o tych lakierach do paznokci aczkolwiek nie miałam przyjemności ich używać. Jak z trwałością ?
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To posypka do ciasta :) Co do trwałości lakieru ciężko mi sie wypowiedzieć, bo użyłam dopiero 2 razy i nie za bardzo pamiętam ile dokładnie wytrzymał na paznokciach. Myślę, że 3 dni to na pewno, a dalej to nie wiem.

      Usuń
    2. A widzisz, to nie dosyć, że ładnie to jeszcze smacznie :)
      Wypróbuję na sobie i zobaczymy ile da radę wytrzymać ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Niezwykłe zdjęcia!
    Obserwujemy ?

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam! <3 A ten lakier też się czaiłam, ale kupiłam 4 inne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia !;)
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Super są te zdjęcia! Pozdrawiam ♥ http://knownaswildcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Usta są genialne! <3 Śliczne zdjęcia!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne! Wielkie dzięki za odwiedziny! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. wwwwwwwwwwwooooooooooooooooowwwwwww pomysl genialny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne są te zdjęcia! Usta wspaniałe! Świetny pomysł :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, nie dość, że opakowanie takie pomysłowe, to jeszcze kolor obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze skojarzenie jakie miałam gdy zobaczyłam zdjęcia to nic tylko zjeść,schrupać i całować. :-D
    Efekt jest niesamowity tylko szkoda że nie można się tak wystroić rano po bułeczki do sklepu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo cieszę się, że Ci się spodobał :-)
    I bardzo pomysłowa sesja :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. A nie "sweet dreams" czasem? ;)

    OdpowiedzUsuń