piątek, 21 marca 2014

Persunmall wishlist

Dziś pierwszy dzień wiosny, a ja przeczesuję internet w poszukiwaniu wiosennej garderoby. Tym razem trafiło na sklep Persunmall. Przygotowałam moją małą wishlistę :) Przy koszulkach i bluzach skupiłam się przede wszystkim na nadrukach. Uwielbiam modę na fullprinty! Znalazły się tu też koszule, naa które od dawna mam chęć - w kratę i dżinsowe. Co do marynarek to spodobały mi się te z najmodniejszymi tej wiosny printami - paski, kropki, kwiaty. A sukienki mogłabym tu wrzucić niemal wszystkie :)


bluzka z tygrysem KLIK
koszulka ze słodkościami KLIK
koszulka z chmurami KLIK
koszulka z czachą KLIK

koszula w kratę KLIK
koszula marmurkowa ombre KLIK
koszula dżins z panterką KLIK
koszula flamingi KLIK

marynarka w kropki - KLIK
marynarka w paski - KLIK
marynarka w kwiaty - KLIK


bluza z diamentami KLIK
bluza ze słoniem KLIK
bluza z kwiatem KLIK

koszulowa sukienka KLIK
sukienka w kwiaty KLIK
sukienka z ptakami KLIK
sukienka z numerem KLIK


spódnica w paski KLIK
pastelowa mini KLIK
spódnica w panterkę KLIK
tiulowa spódnica KLIK


WYNIKI KONKURSU z Butik Kleo

Torebkę wygrywa Ola Sobot. Gratuluję i proszę o kontakt :)

26 komentarzy:

  1. ja teraz skuszę się chyba na jakąś sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne sukienki ;)
    Napisałam w treści posta, że olej nakładam na ok. godzinę.

    OdpowiedzUsuń
  3. większośc rzeczy bym przygarneła do siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sklep ma wspaniałe rzeczy ! :) weszłam prawie na kazdy :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka z nich chętnie widziałabym w mojej szafie! :)

    A ciastek pochodzi od Modelinedesign ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana gradient wykonywałam samymi piaskami ;) Chociaż pod lakiery położyłam odżywkę z Eveline :)

      Usuń
  6. koszulka z tygrysem super!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne rzeczy, uwielbiam tego typu ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam w te rzeczy :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki i spódniczki najbardziej mi się spodobały ;-)
    Pozdrawiam!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też poluję na sukienke z numerkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chce mini pastelowy Różowa. Piękna!!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post :)
    Zapraszam
    mystersdaria.blogspot.com
    Obserwujemy? ;) Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie :* .

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne rzeczy wybrałaś:) tę trzecią bluzę sama zamówiłam, tyle że z innej strony, jest w drodze :) domyślam się, że chodzi o współpracę, więc poklikałam i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne ciuszki mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne inspiracje! !! 😍 zapraszam tez do siebie na przeglad sklepu ☺

    OdpowiedzUsuń