środa, 5 marca 2014

Paznokcie na sezon wiosna/lato 2014

Pokazy mody to nie tylko ubrania. To również opracowane specjalnie pod dane kolekcje makijażowe looki  i manikiury, których powielenia możemy później obserwować np. w sesjach do kolorowych magazynów czy w telewizji. Dzisiaj chciałabym zabrać Was na wycieczkę po pokazach SS14 w poszukiwaniu najmodniejszych manikiurów.

Metaliczne odcienie - jak złoto u Phillippa Lima i srebro u Betsey Johnson



Paznokcie nude


Białe paznokcie - moje ulubione!!! Pojawiły się na wielu pokazach.


Fantazyjne manikiury -  mnóstwo motywów i printów.



Kryształkowe zdobienia


Kreski, kropki, kratka.






Pastele - róż i mięta rządzą



Klasyczny frencz


Granatowa kreska (podobny trend występuje w makijażu powiek)


Holograficzna kreska przez środek paznokcia z pokazu Prabala Gurunga


Czerń


Szarość


Odwrotny frencz


Czerwień i bordo



Żółty


Pomarańczowy


Zgaszone zielenie



KONKURS - wygraj poszewkę na poduszkę z Twoim zdjęciem
KONKURS - wygraj legginsy
KONKURS - wygraj torebkę od Marishka Boutique
KONKURS - wygraj 100 zł na zakupy w EMKA BUTIK 
KONKURS - wygraj bransoletkę z kokardą\
KONKURS - wygraj brelok z kryształkami Swarovskiego oraz 3 x 20 zł na zakupy w qnszt.pl
KONKURS - wygraj koszulę w serca

23 komentarze:

  1. W sumie dla każdego coś miłego. Cieszę się, że będą na topie paznokcie nude, bo po latach noszenia ciemnych paznokci jakoś mi się ostatnio odmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  2. jednym zdaniem" mnóstwo kolorów i wzorów, wszystko dozwolone:) uwielbiam mocno zdobione paznokcie, lub całkowicie czarne. ale całkiem białe zupełnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne inspiracje ;) zapraszam na: www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nude, biel, pastele i kropki to dla mnie hity na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. będzie w czym wybierać wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pazurki <3 Kilka inspiracji zaczerpnę na swoje paznokietki wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi pasuje ! Wszystko w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, białe najlepsze. Też są moimi ulubionymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny sezon dla mnie. Wszystkie inspiracje trafiły w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwień , bordo uwielbiam , kropki maluje często, tak samo fantazyjne wzory , za pastelami i szarościami nie przepadam;) ciekawy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam malować swoje paznokcie, mam w domu "półkę lakierów", ♥ ♥
    fakt może nie każdy lubi jak ma paznokcie pomalowane, niektóre moje koleżanki mówią "ehh nie maluje bo nie oddychają, czuje ze są zapchane".
    Kolorowe paznokcie to super dodatek dla każdych z Nas, ja uwielbiam malować pazurki, do tego często dopasowuje je do moich stylizacji i wszystko się świetnie komponuje ;))

    x x x x

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pazury są czadowe, ja jestem wielką fanką białych ostatnio!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/03/vogue.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny przegląd :) Paznokcie ,które pokazałaś świetnie komponują się ze stylizacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się białe, ale nie znalazłam jeszcze lakieru, który nie wyglądałby jak korektor. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jednym słowem dla każdego coś miłego:) kropki, paski i kolorowe mani ..... coś co uwielbiam ♡ w zasadzie każda propozycja bardzo w moim guście; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice collection of beauty products as to use natural beauty products make your nails glowing and beautiful. I visited addresschic and get to know about the latest vegan Nail Arts that are really amazing and have organic collection.

    OdpowiedzUsuń