niedziela, 2 marca 2014

Olej ze słodkich migdałów.


 Dość niedawno do swojej pielęgnacji włączyłam oleje. Jednym z nich jest zimnotłoczony olej ze słodkich migdałów, jaki można dostać w Fitomed.pl. Bardzo wszechstronny produkt. U mnie znalazł dwa zastosowania - olejowanie włosów oraz masaż twarzy po zmyciu maseczki.


 Info producenta: Olej ze słodkich migdałów należy do najlepszych olejów kosmetycznych. Zawiera głównie kwas olejowy i NNKT. Stosuje się go w oczyszczaniu i pielęgnacji cery podrażnionej, wrażliwej, cienkiej i dojrzalej.

Cena: 17 zł / Fitomed.pl

Pojemność: 150 ml



 Opakowanie: Niewysoka, spłaszczona buteleczka z przezroczystego plastiku. Zakrętka z zamknięciem typu klik. Można ją swobodnie odkręcić dostając się do gwinta. Etykietka jest minimalistyczna - zawiera tylko polską i łacińską nazwę oleju. Data ważności znajduje się na cenowej naklejce na spodzie opakowania.

Przechowywanie: Olej należy przechowywać w ciemności, dlatego też wraz z nim dostajemy tekturowe pudełeczko do przechowywania.


 Konsystencja: To czysty olej, więc w konsystencji nic zadziwiającego nie będzie. Wydaje się nieco rzadszy od oleju kuchennego.

Barwa: jasna, słomkowa

Zapach: w zasadzie nie wyczuwalny


Moje wrażenia:  Tak jak pisałam olej ze słodkich migdałów znalazł u mnie 2 zastosowania. Pierwszym z nich jest olejowanie włosów. Ja wykonuję je raz w tygodniu i na około 3 godziny nakładam olej na włosy. Dobrze się rozprowadza i jest dość wydajny. Nie zlepia mocno włosów., pozostają dość sypkie. Temperaturę podkręcam foliowym czepkiem i bardzo grubą czapką. W czasie mycia włosów nie ma problemów z jego wypłukaniem. Efekty są bardzo fajne - włosy nawilżone, gładkie i błyszczący. Najbardziej zadziwił mnie fakt, że stają się one bardzo puszyste (niepotrzebnie obawiałam się obciążenia włosów). Drugie zastosowanie to masaż i nawilżanie twarzy po zmyciu maseczki. Nakładam olejek na twarz i na 5-10 minut uruchamiam masażer. Olej szybko się wchłania, a mimo to gąbka masażera stale ma dobry poślizg na skórze (z szybkowchłaniającym się kremem nawilżającym masażer nie miałby dobrego poślizgu,  tłusty krem daje poślizg, ale jest jak dla mnie za ciężki). Olej sprawdza się tu więc bardzo dobrze. Dodatkowo nawilża i odżywia skórę. Tłusty film szybko się wchłania.



KONKURS - wygraj poszewkę na poduszkę z Twoim zdjęciem
KONKURS - wygraj legginsy
  KONKURS - wygraj bransoletkę Kaj-ko
KONKURS - wygraj ręcznik z Twoim haftem
KONKURS - wygraj torebkę od Marishka Boutique
KONKURS - wygraj 100 zł na zakupy w EMKA BUTIK 
KONKURS - wygraj bransoletkę z kokardą

24 komentarze:

  1. Słyszałam że bardzo fajnie nawilża zarówno włosy jak i skórę, u mnie by się sprawdził na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć ,moje włosy ostatnio nie są takie jakbym chciała :/

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawił mnie pod względem olejowania włosia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny produkt :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo dobrego o nim słyszałam i jest na mojej liście produktów, które chcę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe dlaczego w ciemnym miejscu mamy trzymac ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Światło może powodować powstawanie wolnych rodników, czyli w konsekwencji prowadzić do niepożądanych reakcji organicznych o mechanizmie wolnorodnikowym.

      Usuń
  7. Również wiele o nim słyszałam , po Twoim poście chyba jestem zachęcona kupić go i wypróbować :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze byłam ciekawa jak działa, ale do mojej cery raczej by się nie sprawdził :)
    http://tanecznedusze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle czytam o olejowaniu włosów , a przyznam szczerze nigdy tego nie robiłam :). Za taką cenę i wydajność o jakiej piszesz chętnie spróbuję :)
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze słyszę,muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja dodaję do niego sól morską i robię peeling.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć ,moje włosy nie takie jak bym chciała możne olejek pomorze im , muszę koniecznie go wyprubować

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomocny jest pani blog dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, że komuś coś się z niego przydaje :)

      Usuń
  14. Bardzo interesujący olej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o proszę ! powinnam nabyć taki masażer bo myślę że robione regularnie może dawać dobre efekty :)

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo! Fajna rzecz - muszę sobie kupić jakiś podobny olejek :)

    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie cos takiego potrzebuję:) i do włosów i do twarzy. Szkoda tylko, że zapach jest niewyczuwalny, zawsze mi sie wydawało że naturalny olej migdałowy będzie bosko pachniał migdałem :P no trudno, ale skoro mówisz że spełnia takie wymagania włosowo-skórne, to wypróbuję :) pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jestem zakochana w olejku arganowym :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja arganowego używam na końcówki włosów.

      Usuń