poniedziałek, 10 marca 2014

Objętość włosów od Joanny



W ostatnich tygodniach testowałam serię do włosów Objętość Volume z kolagenem morskim marki Joanna, którą dzisiaj chciałam Wam tutaj przybliżyć. W skład serii wchodzi szampon oraz dwie odżywki: jedna do spłukiwania, druga w sprayu.


Na początek trochę informacji od producenta:

Seria stworzony została z myślą o pielęgnacji włosów wymagających wzmocnienia i sprężystego uniesienia. Formuła produktów powstała na bazie połączenia innowacyjnych składników nadających włosom objętość oraz kolagenu morskiego, który wzmacnia i nawilża je od wewnątrz. Poz zastosowaniu włosy stają się lekkie, puszyste i błyszczące.




Opakowania serii są standardowe dla kosmetyków do pielęgnacji włosów Joanny. Platikowe butelki z zamknięciem typu Klik. Jedynie odżywka w sprayu została zamknięta w przezroczystym opakowaniu z dozownikiem. Pompka nie zacina się i łatwo wydobyć produkt.



Cała seria ma bardzo przyjemny, świeży agarowo-żelkowy zapach. Konsystencje typowe dla tego typu produktów.  Szampon jest przezroczysty o błękitnym zabarwieniu, dość lepki. Odżywka do spłukiwania jest gęsta o białym zabarwieniu z lekko perłowym połyskiem. Odżywka w sprayu ma typowo płynną konsystencję. Jest to przezroczysto-błękitny płyn. Po potrząśnięciu pieni się.


Szampon dobrze się rozprowadza i nie spływa z rąk ani włosów. Dobrze się pieni i pięknie przy tym pachnie. Odżywka jest wydajna. Niewiele jej potrzeba do rozprowadzenia na włosach. Trzyma ją się kilka minut po czym spłukuje. Efekt objętości włosów jest  zadowalający. Włosy są uniesione od nasady, wydają się być dużo gęstsze. Jest to jakby "sztywna" objętość, tzn. włosy są sprężyste, nie targają się i nie elektryzują. Efektu nabłyszczenia niestety na swoich włosach nie zauważyłam ( ale może to być efekt ich niedawnego farbowania).


Odżywkę w sprayu można używać na mokro lub na sucho. Po użyciu na mokro włosy niesamowicie łatwo się rozczesują. Niestety w przypadku odżywek w sprayu nigdy nie wiem czy nałożyłam już wystarczającą ich ilość i w rezultacie często kończy się to u mnie obciążeniem włosów.  Dlatego postanowiłam tą odżywkę używać na sucho pomiędzy myciami (łatwiej wtedy zadozować odpowiednią ilość). Wystarczą wtedy dwa psiknięcia u nasady włosów, a następnie rozczesanie włosów grzebieniem. Włosy stają się wtedy odświeżone i lekko uniesione u nasady. W przypadku udało się mi uzyskać również efekt nabłyszczenia.


 KONKURS - wygraj legginsy
KONKURS - wygraj koszulę w serca
KONKURS - wygraj dowolną bransoletkę 
KONKURS - wygraj torebkę MK

12 komentarzy:

  1. Ciekawa seria, chętnie bym przetestowała... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mam problem z objętością moich włosów, więc chętnie bym przetestowała tą serie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowania przyciągają uwagę, na pewno kupiłabym, gdybym mogła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety mam ogromny uraz do tej firmy... ze względu na ich farby do włosów...
    pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda na ciekawą serię,może sobie sprawię taką

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw wyglada bardzo zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post :) Mogłabym prosić o poklikanie w baner Oasap oraz Sheinside? To dla mnie bardzo ważne. Co powiesz na wzajemną obserwacje? :) Daj znać u mnie . :)
    sialalala96.blogspot.com

    OBSERWACJA = OBSERWACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mialam clay zestaw ale zostawilam sobie tlyko mgielke ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tylko odżywkę w sprayu tylko . :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo osób polecało mi Joannę

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno skuszę się na jeden z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń