poniedziałek, 3 marca 2014

...na wydmie...






futro - second hand
sukienka - H&M
rajstopy - Gatta
lity z ćwiekami - DeeZee


WYNIKI KONKURSU KAJ-KO

Bransoletkę wygrywa Beata Budzińska.



WYNIKI KONKURSU HAFT ARTT

Ręcznik z haftem wygrywa Magdalena Adamiec.




Obie Panie proszę o kontakt na priv na moim fanpage. Czekam przez 7 dni.


KONKURS - wygraj poszewkę na poduszkę z Twoim zdjęciem
KONKURS - wygraj legginsy
KONKURS - wygraj torebkę od Marishka Boutique
KONKURS - wygraj 100 zł na zakupy w EMKA BUTIK 
KONKURS - wygraj bransoletkę z kokardą


36 komentarzy:

  1. drugie zdjęcie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprostu rewelacja cudnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Futerko piękne, sama uszyłam podobne (imitacja - norki), ale jakoś do tej pory założyłam je tylko raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i Tyś rewelacyjna (świetne pozy!) i miejsce magiczne :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey beauty you have a really nice blog :) would you like if we follow each other on blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęci, a buty jakie piękne ;)

    Już kilka razy podchodziłam do oglądania True Blood, ale zawsze coś mi przeszkadzało. Z takich klimatów to oglądam The Originals. Kocham to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam czasu żeby obejrzeć, ale zamierzam :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia <3 cudowna sceneria i outfit :))
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia!:) Futro- boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekwy pomysl i miejsce na sesje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia świetne :-) I dziękuję za nagrodę, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że zdjęcia są intrygujące, mają w sobie to coś, że aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, a Ty cudownie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna sesja! jestem pod wrażeniem ;) Butki bardzo mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz! i super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. drugie zdjęcie i ostatnie sexyyyyyy, zmysłowość że hoho i jeszcze ta panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia ! Wyglądasz super ! Jak mi się nigdy futra nie podobały ,Ty w swoim wyglądasz Mega !

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post!! ;)

    Would you like to follow each other?! Let me know!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  20. wow rewelacyjna sesja!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo zwierzęco! :) miejscówka do zdjęć cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ekstra miejscówka dobra! :D I te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia i super sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz! i ta sceneria! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie bomba! super zdjęcia :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. twoich nóg nie wysmuklą nawet czarne rajstopy....pnie dębu:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoich nóg nie wysmukła nawet czarne rajstopy :( pnie debu

    OdpowiedzUsuń