niedziela, 30 marca 2014

My Secret 3D Glitter Nails



Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam limitowaną serię brokatów do paznokci marki My Secret :)



 Info producenta: Mieniący się pył umożliwia  tworzenie fantazyjnego manicure i nadaje paznokciom ekskluzywny wygląd.
 

Cena: Właśnie w Drogeriach Natura trwa wyprzedaż serii. Każdy z brokatów można nabyć za 4,99 zł.

Waga: 3 g

Seria zawiera 3 wersja kolorystyczne brokatów: turkus, fiolet o złotym połysku oraz biały (zwany też złotem), który na paznokciach mieni się holograficznie. Drobinki brokatu są niezwykle małe i płaskie, dzięki czemu dobrze trzymają się paznokcia (nawet bez pokrycia ich bezbarwnym topem). Bardzo ładnie odbijają światło. Moim ulubieńcem kolorystycznym jest turkus, ale na paznokciach przegrywa z pięknie mieniącym się fioletem :) Brokaty zapakowane są w płaskie i szerokie słoiczki, dzięki czemu łatwo je aplikować przez bezpośrednie zanurzanie w nich paznokcia.






KONKURS - wygraj bluzę galaxy
KONKURS -  wygraj bransoletkę Sotho
KONKURS - wygraj bon do Perfect_styl
KONKURS - wygraj bransoletkę E&W jewellery 
KONKURS - wygraj koszulkę z jeleniem
KONKURS - wygraj kopertówkę

19 komentarzy:

  1. Świetne paznokcie!
    Chyba sama skocze do Natury i wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pazurkach wygląda to bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają naprawdę ładnie, będę musiała przetestować, bo z brokatami mam małe doświadczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię brokaty ale nie są dość trwałe żeby kłaść je na lakier, Za to pod żelem sprawdzają się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedys tak robilam ,super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolory:)


    pozdrawiam;)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te brokaciki, ale w sumie jeszcze ich nie używałam, jakoś nie mogę się do nich zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne..........nawet bardzo......ale czy w moim wieku wypada tego używać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że metryka nie ma tu znaczenia. byle samemu dobrze się w tym czuć :)

      Usuń
  9. Używam czasami takich brokatów :) Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie to wyglada:)

    zanetasthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oo, nie wiedziałam, że Secret oferuje takie fajne brokaty :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny magiczny pył <3 muszę przetestować! Świetny blog, dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam trochę tych pyłków ale przyznaję, że na długich paznokciach prezentują się świetnie. Niestety moje pazurki wciąż się łamią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje niestety też. W rezultacie mam każdy paznokieć innej długości.

      Usuń
  14. wow kolory jak z bajki! cudowne brokaciki:*) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń