wtorek, 11 marca 2014

Cat & dog


 Gdy na zewnątrz zaczęło robić trochę cieplej w odstawkę poszły moje ukochane czapki zimowe, a moje uszy zaczął chronić przed zimnem dość innowacyjny wynalazek- nauszniki bez pałąka Earmuffs. To takie  torebki zakładane na uszy. Ja wybrałam szary, welurowy model (choć zastanawiałam się czy futerkowe nie będą lepsze?). Do tego w dzisiejszym looku występują zwierzęta - kot na bluzie od Bluebell-imc oraz pies na pierścionku ŁUBU STYLE.











nauszniki - Earmuffs
bluza - Bluebell-imc
pierścionek - ŁUBU STYLE
jeansy - H&M
buty - DeeZee

Zapraszam Was również na fanpage na nowy konkurs :)



A na koniec WYNIKI KONKURSU z napupe.pl

Wybrane legginsy wygrywa Emilia Ignacenko. Gratuluję i proszę o kontakt na fanpage :)



KONKURS - wygraj koszulę w serca
KONKURS - wygraj dowolną bransoletkę 
KONKURS - wygraj torebkę MK 
KONKURS - wygraj zestaw kosmetyków New ANNA cosmetics

50 komentarzy:

  1. Rewelacyjna ta bluza i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zatsanawialam sie ostatnio nad ta bluza i chyba ja wezme, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. w ciemnych i krótkich też Ci ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ekstra! Wyglądasz super, a zdjęcia są takie mega pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega fajna bluza! świetna całość:*))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piekne zdjecia ! ;) Masz talent do pozowania . Super wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna bluza! stylowa i zabawna!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałaby mi się taka bluza - pasowałaby mi do okularów ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. też bardzo mi się podobają buty:)
    zapraszam do mnie http://vougelisha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bluza jest fajowa i mimo, że nie znoszę kotów, to ten mnie rozczulił. A o takich nausznikach w życiu nie słyszałam, fajna sprawa. Chociaż dla mnie niepraktyczna, mam tak małe uszy że mi z nich nawet słuchawki spadają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne połączenie!

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te nauszniki. A dobrze się trzymają? Bo ja chyba bym cały czas myślała o tym, żeby mi nie spadły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat ciągle o tym myśle, mam trochę za małe uszy :)

      Usuń
  13. Świetne połączenie i zdjęcia mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAA! Kocham Twoją bluzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja Droga, bardzo mi się podobasz z ciemnymi włosami :-)
    Kolor wygląda genialnie i niesamowicie wyostrzył i zaakcentował Twoją urodę :-)
    Jestem na tak a pierwsze, siódme i ósme zdjęcia są rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wrażeni, że są odrobinę za ciemne :) Miał być jasny brąz, a wyszedł ciemny :)

      Usuń
  16. WSPANIALA BLUZA, a zdjecia super :))

    miłego wieczorku :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczyska robią wrażenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh very beautiful outfit dear,
    Now I´m following you in GFC (#346)
    I hope your follow me back!
    ヽ(  ◔ ڼ ◔  )ノ


    comment to me back to keep in touch!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta bluza ;) bardzo ładnie na zdjęciach wychodzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluza z kotkiem - mój mistrz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne, subtelne nauszniki :)
    A kotek szałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjna jest ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne kolory! pozdrawiam ♥ http://knownaswildcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna bluza!! :D Mega kolorek litów! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz perfekcyjnie! Nie przeszedłbym obok Ciebie obojętnie na ulicy ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest szał, jestem w zachwycie nad tymi nausznikami, nie wspominając już o butach!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/03/baboushka.html

    OdpowiedzUsuń
  27. malinowe lity... mmmm marzenie :) cudna cała stylizacja :) prosiłabym o pomoc, zajrzyj do mnie i poklikaj w banery sheinside lub firmoo :) wyświetlają się na stronie głównej. pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bluza jest świetna !!!!!! Jestem nią oszolomiona !

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful sweatshirt dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. The sweater is too darn cute! Love it. The whole outfit is fabulous! Stunning photos!! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna stylizacja ;) Najbardziej podobają mi się buty ;)

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna stylizacja , a ta bluza świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądają te zblizenia!

    OdpowiedzUsuń