piątek, 14 marca 2014

Blue lips






makijaż: biała kredka Avon, pigment Kobo (pearl mint), niebieska baza pod tusz ReavitaLash, niebieska szminka stone cosmeticks

bluzka - SH



WYNIKI KONKURSU z Caroline Creates Biżuteria Handmade

Bransoletkę wygrywa Ola Bidzińska :)



Gratuluję  i proszę o kontakt na moim fanpage (z adresem do wysyłki oraz linkiem wybranej bransoletki). Czekam przez 7 dni.


KONKURS - wygraj koszulę w serca
KONKURS - wygraj torebkę MK 
KONKURS - wygraj zestaw kosmetyków New ANNA cosmetics 
KONKURS - wygraj brelok do torebki

44 komentarze:

  1. Pierwsze zdjęcie jest genialne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Super efekt!
    Trochę bardziej kojarzy mi się z zimą i śniegiem taka Królowa Lodu ale i tak jest moc! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, świetnie to wygląda na zdjęciach! :)
    Pozdrawiam, http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu u Ciebie, zapraszam do mnie..! :)
    co powiesz na wspólną obserwację?
    http://kosmetycznawycieczka.blogspot.com/2014/03/konkurs.html
    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie..;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają trochę jak z Avatara ;) Makijaż oczy przecudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaaaaaaa! Kocham niebieski! <3 Co prawda ust nigdy nie miałam i nawet nie wiedziałabym jak to zrobić, ale rzęsy baaaardzo lubię niebieskie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze dwa zdjęcia są fenomenalne, podoba mi się ta pierwsza, super-niebieska wersja!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo futurystycznie wygląda, jednak niebieski to nie mój kolor i pewnie nie odważyłabym się z nim zaszaleć :)
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Bomba ♥ POZYTYWNIE :)
    pozdrawiam
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  11. odważny makijaż, niebieski to mjeden z moich ulubionych kolorów, ale chyba nie w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem szczerze że zabrakło mi słów. Jedyne co mogę powiedzieć to WOW !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby nie usta to było by ładnie......masakra

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za miły komentarz :). Makijaż świetny, usta nadają mu charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie wygląda ta niebieska szminka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze jak zobaczyłam tytuł posta bałam się jak będzie to wyglądać.
    Jednak pięknie wygląda się w takim kolorze ust ;)

    ¦ http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. JEJKU WYGRAŁAM *_* dziękuję i już się z Tobą kontaktuję :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale miałaś fajny pomysł z tym makijażem :) Nieco kosmicznie, nieco futurystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe zdjęcia ;)
    dziękuję za komentarz i zapraszam do obserwowania mnie na instagramie @jagodowojagodowa

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, po prostu piękne te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie to od razu przypomniał mi się Joe Tribbiani z przyjaciół który reklamował japońską pomadkę itchiban - własnie niebieską:D kosmos po prostu, nie wyszłabym tak na ulicę, ale na imprezę halloween możnaby to wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowicie to wygląda, jak takie futurystyczny obraz troszkę :) Wiem, że niebieski to niekoniecznie kolor nadający się na codzień na ustach , ale bardzo Ci w nim dobrze :). Pewnie już to mówiłam , ale masz bardzo ładną twarz i oczy.
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjnie to wygląda! super pomysł :))

    OdpowiedzUsuń