niedziela, 16 lutego 2014

Suplementy diety Figura


Wczesną jesienią kurier dostarczył mi pewną paczuszkę. W środku znalazłam zestaw  suplementów diety Figura. Skąd się to wzięło, przecież nic nie zamawiałam -  pomyślałam. W końcu wygrzebałam w paczce małą, zieloną bransoletkę i wszystko stało się jasne :) Wygrałam ją wcześniej w konkursie, a suplementy były niespodzianką od sponsora konkursu :) Akurat postanowiłam ponownie zacząć regularne  treningi i trochę schudnąć, więc dość chętnie zaczęłam je testować. Dzisiaj chciałam napisać kilka słów na ich temat.

Figura extraslim - wspamaga odchudzanie i spalanie tkanki tłuszczowej. Suplement przyjmuje się w formie ciemnoczerwonych kapsułek (łatwe do połknięcia). W opakowaniu jest ich 60, co wystarcza na miesiąc kuracji. przyjmujemy je 2 razy dziennie przed posiłkiem. Niestety suplement ten zawiera chrom. Jest to dość groźny dla zdrowia pierwiastek, gdyż ma działanie odwadniające.


Herbatka Figura Detox - wspomagająca odchudzanie i oczyszczanie organizmu. Opakowanie zawiera 20 torebek, co wystarcza na 10 dni kuracji. Przed wypiciem należy zaparzyć ją pod przykryciem przez kilka minut. Herbatka ma dość delikatny, ziołowy smak. Nie wszystkim może on odpowiadać. Ja jestem przyzwyczajona, bo kilka razy dziennie piję pokrzywę.


Figura no-appetite - wspomagający odchudzanie przez redukcję apetytu. Suplement ma formę proszku zamkniętego w małych saszetkach. 3 razy dziennie przed posiłkiem rozpuszczamy 1 saszetkę w 1-2 szklankach wody i szybko wypijamy. Tak przygotowany napój posiada intensywny smak ananasowy.  Nie zauważyłam by produkt ten zmniejszył mi chęć na jedzenie. Faktem jednak jest, że wypicie jakiegokolwiek płynu przed jedzeniem, spowoduje, że zjemy mniej. Raczej nie ma tu znaczenia czy będziemy pić czystą wodę czy dodamy do niej dietetycznego produktu. Opakowanie Figura no-appetite zawiera 15 saszetek, co wystarczy tylko na 5 dni.

Figura forever -herbatka wspomagająca prawidłową przemianę materii i jędrność. W swoim składzie zawiera kwas hialuronowy i kolagen. W opakowaniu znajduje się 20 torebek, co wystarcza na 10 dni kuracji. Parzymy je przez kilka minut pod przykryciem. Herbatka ma delikatny smak - trochę jak rozcieńczona herbata owocowa. Po tak krótkiej kuracji, nie jestem w stanie stwierdzić jakie przynosi efekty. Niemniej jednak jest to jedyny suplement z całej serii, na który skusiłabym się ponownie.


Podsumowanie: Nie wierzę, że jakiś suplement diety może sprawić, że schudnę. Nic nie zastąpi trenigu czy zdrowej diety. Wydaje mi się, że suplement raczej zaspokoja psychikę. Niektórzy sobie pomyślą "łykam tabletki, piję herbatki, więc robię coś dla figury" i w taki sposób mogą odsunąć od siebie wyrzuty sumienia za zjedzone ciastko czy odpuszczanie sobie ćwiczeń. Długotrwałe rzyjmowanie takich produktów (zwłaszcza zawierających chrom) nie wpływa korzystnie na zdrowie, a skutki tego mogą być dość poważne. Pokazane tu suplementy Figura zużyłam w ok. 1,5 miesiąca (unikałam używania wszystkich na raz). Jednocześnie starałam się regularnie ćwiczyć. Schudłam jedynie 0,2 kg, w obwodach straciłam po 1 cm. Nie sądzę by zasługa suplementów była w tym duża. Tak jak pisałam wcześnie, jedynym suplementem, na który ponownie bym się skusiła jest herbatka wspomagająca jędrność skóry. Przy moim wcześniejszym odchudzaniu miałam problem z rozstępami pojawiającymi się wraz z traconymi kilogramami, więc dodatkowa porcja kolagenu z pewnością przydałaby się skórze.




A wczoraj udało mi się zdobyć okładkę FashionWall :)


KONKURS - wygraj nauszniki Earmuffs
Konkurs - wygraj kartę podarunkową na bieliznę
Konkurs - wygraj bransoletkę Cocotier

24 komentarze:

  1. gratuluję
    okładki :D w pełni zasłużona. hehe, ja teraz też mam fit fazę, ćwiczę i
    redukuję kalorie, póki co w tydzień ubyło mi kilogram, jeszcze dwa w
    dół poproszę i będę się czuła idealną :) ale takich herbatek nie piję,
    bo nie lubię, piję dużo wody i mięty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wierzę w takie herbatki, tabletki i inne. Racjonalne odżywianie, ruch i woda to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz uwazac na takie suplementy ;) Najlepsza jest czerwonka herbatka dieta i cwiczonka ! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś łykałam podobne tabletki ,ale tylko przez 3 dni bo zamiast zmniejszać mi apetyt tylko go zwiększały :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmn, nie za bardzo wierzę w takie rzeczy :)

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. mi na szczęscie nie potrzebne bo ma sporą niedowage :P
    zapraszam do mnie i obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dla mnie jakoś temu nie ufam
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/elegancki-szyk.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piłam kiedyś Aqua-Slim czy jak to się nazywa i nie zauważyłam żadnego działania :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też temu nie ufam, wierzę w zdrową dietę i sport:)
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/02/winter-wonderland.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam herbatki Figura sprzed paru lat i nie wiedziałam, że mają teraz tak szeroką ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wierzę w żadne suplementy diety, jak nie poćwiczę i nie trzymam diety cały czas to nie schudnę i myślę, że to dotyczy każdego. Jedyna rzecz którą spróbowałam i która mi pomogła w odchudzaniu (piszę pomogła, bo oprócz tego miałam siłkę i dobrane pokarmy) to allevo. Ale samo z siebie bez ćwiczeń też by mi cały ch** dało :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jakos srednio wierze w suplementy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo sceptycznie podchodzę do tego typu specyfików, dlatego nie sięgnę po nie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja teraz cieszę się jeszcze dobrą przemianą materii ;D Ale wiem, że to kiedyś się to skończy!

    Cieszę się bardzo, że się zainspirowałaś! Pochwal się efektami! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy po nic takiego nie sięgałam, ale jakoś mnie to nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem całkowicie przeciwna tego typu suplementom. To jest zwykłe nabijanie ludzi w butelkę, a te środki są wprowadzane na rynek beż żadnych wcześniejszych badań. Bo takie jest polskie prawo. Więc w środku może być dosłownie wszystko, a zawartość działać nie musi.

    OdpowiedzUsuń
  17. piłam kiedyś herbatki ale nie pamiętam jakie,kuracja na 20 dni chyba
    ja z tych leniwców co nie lubią cwiczyć,apetyt mi się zmniejszył i schudłam wtedy chyba 3 kg w ciagu miesiąca

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wierzę, że można schudnąć od herbatek ;) brawo za okładkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. okładka jest mega! wygląda bardzo profesjonalnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna szczera recenzja, szczególnie podsumowanie. I gratuluję okładki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie prezentujesz się ma okładce :D Oby było ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń