wtorek, 18 lutego 2014

Potrójne cienie do powiek Creative Eyeshadows nr 125 od Sensique


Paletka potrójnych cieni do powiek Creative eyeshadows Sensique

Nr wersji kolorystycznej: 125

Waga: 4,5 g

Cena: 8,99 zł


Opakowanie: Okrągłe, wykonane z plastiku. Wielkość odpowiada rozmiarom opakowań na pojedyncze cienie. Zamykane przykrywką mocowaną na zawiasie. Przykrywka jest przezroczysta, więc w sklepie można bezpośrednio w opakowaniu przyjrzeć się kolorom. Wewnątrz znajdują się trzy kuwety z cieniami.

Struktura i konsystencja: Są to cienie prasowane o jedwabistej strukturze. Na wierzchu zaznacza się delikatna tekstura. Cienie są dość miękkie i aksamitne w dotyku. Są matowe, ale nie jest to czysty mat. Na zdjęciach robionych w słońcu można dostrzec odrobinę błyszczących drobinek.

 Kolorystyka: Wśród trzech występujących w paletce barw znajdziemy błękit oraz 2 stonowane odcienie zielonego. Na zdjęciu poniżej pokazuję jak wyglądają po nałożeniu na  sucho na skórę rąk.


Moje wrażenia: Tutaj moje odczucia są dwojakie. Zależą one od sposobu nakładania produktu na powiekę. "Na sucho" nie polubiłam się z nimi. Natomiast "na mokro" jestem na tak. Przy nakładaniu cieni na sucho wyglądają one na powiece dość blado. Kolory mocno się ze sobą zlewają, rozcieranie granic między poszczególnymi kolorami okazało się zbędne. Niebieski kolor najszybciej tracił na intensywności. Po kilku godzinach stawał się niemal niewidoczny. Przy nakładaniu na mokro sytuacja jest zupełnie inna. Kolory nabierają nabierają prawdziwej intensywności. Cienie pokrywają powiekę aksamitną warstwą  i długo utrzymują się w niezmienionym stanie




KONKURS - wygraj ręcznik z haftowaną dedykacją Twojego pomysłu
KONKURS - wygraj nauszniki Earmuffs

36 komentarzy:

  1. Nie lubię takich kolorów ale u Ciebie wyglądają przepięknie - a ostatnie zdjęcie jest niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjęciu cienie wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. omg love the shades a lot! super gorgeous <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie nie moje kolory, ale na powiece, na Twoich zdjęciach, wyglądają bajecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. super makijaż! Ja mam 2 potrójne cienie SENSIQUE Orient Dream i pigmentacja jest powalająca a kupiłam oba za 3 zł!

    OdpowiedzUsuń
  6. cienie od Sensique były jednymi z moich pierwszych cieni, których używałam :)
    od paru lat nie miałam ich na sobie, ale dobrze je wspominam - bardzo miękko się nakładały, były nieźle napigmentowane (beżowe, różowe i brązowe odcienie), nie osypywały się.

    poza tym cena - na studencki budżet w sam raz ;)

    inna kwestia, że je w ogóle nie jestem wyjątkowo wymagająca, jeśli chodzi o cienie - używam tak mało problematycznych odcieni, że ciężko narzekać na produkty jakiejkolwiek marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam że oni mają tak dobre cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne :-)
    Może je obejrzę, skoro je tak chwalisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. to fakt. Pasują Ci takie kolory jak nikomu innemu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, najpierw pomyślałam, że nieciekawe te kolory, ale jak zobaczyłam makijaż to zaniemówiłam. Jest piękny. Cieni Sensique nie znałam, natomiast bardzo lubię ich pudry.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten ostatni kolor na samym dole paletki , ciemny zielony jest śliczny ! A makijaż to aż sie zachwyciłam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny makijaż. Nie mogę oderwać wzroku. Jet szałłłł <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie w tych kolorach, pięknie się pomalowałaś, no pasują Ci na prawdę! :P nie sądziłam, że z tej firmy można osiągnąć tak intensywne efekty :) ostatnie zdjęcie mega! takie beztroskie i wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na początku nie byłam przekonana do tych kolorów, ale jak zobaczyłam makijaż to jestem na tak. Są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cienie w opakowaniu nie wyglądają zachęcająco, ale na oku... to zupełnie inna bajka! Kolory magiczne, a makijaż wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. NICE COLOURS !!!
    Maybe we follow each other !?
    If yes, let me know when you follow me & i´ll follow back :)

    Greetings <3

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega makijaż, świetnie wygląda!
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne kolory ale raczej nie dla mnie :( w każdym razie jeszcze nigdy nie próbowałam :)


    www.nawieszakach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne cienie, ale nie mój gust ;)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny makijaż i podobają mi się te wiosenne kolorki :)
    jednak cienie są mi zbędne więc raczej nie wypróbuję :c

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne kolory,a makijaż wyszedł Ci cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. moje ulubione kolory, makijaż super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny makijaż !!
    ♥ ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zjawiskowy make-up i zdjęcia :)
    zapraszam na konkurs, można wygrać swój portret :)
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ogromna różnica, na mokro wyglądają cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, jak ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie!
    kocham takie kolory,choć sama jakoś nie mam odwagi tak się umalować

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam zieleń w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudnie wyszło, ja mam tą trójkę o numerku 3-119 i całkiem fajna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  30. hmm.. nigdy nie miałam tych cieni, ale mam ochotę przetestować, bo kto wie... Ja najbardziej lubię cienie w kolorach ciemnych, brąze itp.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://podobiektywemkaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  31. hmm.. nigdy nie miałam tych cieni, ale mam ochotę przetestować, bo kto wie... Ja najbardziej lubię cienie w kolorach ciemnych, brąze itp.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://podobiektywemkaroliny.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń